Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Skal dere kose dere litt ekstra?
Puppen og lillemor Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Skal ha gjester, og helle mot å lage indisk mat.. Med masse deilig tilbehør (mango chutney, Raita, nan, osv) Men hvis noen har noen andre gode forslag så kan handlelisten skrives om..
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Her blir det biff og peppersaus til de voksne, og kyllingfilé og bearnaisesaus til barna, de er ikke noe glade i biff. Pommes frites og smørdampet aspargesbønner er en høydare som tilbehør blant de små
Sol Skippertaksdronning Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Tja..taco, kylling, fiskepudding, seifilet, strimlet svin med grønnsaker..bare å fråtse her i dag, etter at fryseren avgikk.. Men ungene brøler etter taco, og da får vi vel bruke karbonadedeigen i dag
maxim Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 tror det blir strimla svinebiff i pitabrød med salat
LilleBille:') Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 Her blir det nydelig laks med salat og grønnsaker *nam* Kunne godt ha tenkt meg og hatt noe annet som biff med fløtegratinerte poteter, meen, prøver og få vekk noen kilo her
Tomater er røde Skrevet 11. februar 2012 #7 Skrevet 11. februar 2012 Her blir det hjemmelaget sushi. Deilig
TøffiTrynet☠ Skrevet 11. februar 2012 #8 Skrevet 11. februar 2012 Bakte poteter, sier gutta... Så da blir det det! Tilbehør blir nok soppstuing, bacon, kryddersmør og mais... Fett og karber i massevis! Løøøvli.... Men jeg har slutta å røyke, og begynt å trene, -så what the hekk, liksom! ;p
Gjest Filifjonka Skrevet 11. februar 2012 #9 Skrevet 11. februar 2012 Jeg hadde tenkt å lage hjemmelaget pizza, men nå er vi bedt til svigermor og svigerfar så da vet jeg ikke hva vi får. Men godt blir, kjenner jeg henne rett. :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. februar 2012 #10 Skrevet 11. februar 2012 Her kom det enstemmig og nesten i kor fra ungene: "TACO!!!!" når jeg spurte hva vi skal ha til middag, så da blir det taco da Mulig jeg steiker noen vafler til senere også siden vi får besøk.
☆☆☆ Skrevet 11. februar 2012 #11 Skrevet 11. februar 2012 Er alene hjemme og har ikke oeiling. Lurer på å ta en tur på butikken og kjøpe fjordland. Hadde jeg ikke vært gravid hadde det blitt ost og kjeks med rødvin til dessert, evt øl og peanøtter til jeg sprakk
Gjest Mentha & Junior Skrevet 11. februar 2012 #12 Skrevet 11. februar 2012 Blir pizza her også i dag, vi blir invitert til naboen Så da får jeg lage middagen jeg tenkte i dag i morgen, nemligh hamburgere. Jeg har en karbonadedeig til overs, det blir nammenam på hjemmelaget brød med salat, agurk, ost, bacon og rømmedressing
petite fleur Skrevet 11. februar 2012 #13 Skrevet 11. februar 2012 Har prøvd å ha torsk med bacon, gulrøtter og sandefjordsmør i dagesvis nå, men pga sykdom og null matlyst hos 3 av 4 så har det gått dårlig.... Mon tro om jeg ikke skal lage det i dag (selv om det ikke er typisk lørdagsmat) :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. februar 2012 #14 Skrevet 11. februar 2012 Vi skal ha hjemmelaget pizza.
Gjest irismor Skrevet 11. februar 2012 #15 Skrevet 11. februar 2012 Strutsemedaljonger, soppstuing, bakt potet og en Amarone. Søta er med svigers på fjellet, så her er det bare mamma og pappa tid
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 11. februar 2012 #16 Skrevet 11. februar 2012 Mye deilig her i dag! Her blir det biff med bernaise, hjemmelaget potetmos (jeg har dilla, hehe), og aspargesbønner stekt i hvitløk, løk og soyasaus. Så blir det jordbær og krem til dessert. Jeg har invitert en venninne, så det skal bli kos!
min<3 Skrevet 11. februar 2012 #17 Skrevet 11. februar 2012 Jeg er hjemme hos mamma og pappa og mamma skal lage julemiddagen Ribbe,pøser og kjøttkaker. Gleder meg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå