Gå til innhold

Teite mens.. hvorfor er den sånn? erfaringer noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde nå igrunn håpa den ikke kom nå da, men gjorde nå det.. MEN er bare noe brunt slim, og ikke skikkelig. skulle ha den i dag.

Putta opp en tampong på morran i dag, skifta tidlig på ettermiddagen og skifta nå når jeg egentlig skulle legge meg. MEN da var det ikkeno...så det har stoppa helt opp... hva skjer????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Sånn er det alltid for meg første dagen av mens, bare litt luremens og sånn ekkelt gugge. *Yuk!*

 

Eller, så er du gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ja, hadde et håp om at det skulle være noe, men får vel bare vente å se :) ingen tegn til TR i dag heller så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde nå igrunn håpa den ikke kom nå da, men gjorde nå det.. MEN er bare noe brunt slim, og ikke skikkelig. skulle ha den i dag.

Putta opp en tampong på morran i dag, skifta tidlig på ettermiddagen og skifta nå når jeg egentlig skulle legge meg. MEN da var det ikkeno...så det har stoppa helt opp... hva skjer????????

 

Akkurat det skjedde for meg også, og jeg var gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var en festeblødning. Det hadde jeg med første. Da blødde jeg litt i noen timer, men det var litt friskt blod også. Jeg var i alle fall gravid.

 

Om mensen ikke er kommet i morgen får du ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...