Gå til innhold

er det helt "høl i huet" å kjøpe...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvitt/beige ullundertøy til ei jente på 1,5 år?:P (tenker på gris og søl på hvit ull...)er så lei lilla og rosa...er ikke så mye å finne av fine farger og design i ull:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Jeg har endel hvitt til min datter og det blir endel flekker, men etter at jeg fikk tips på Skravlesiden om å vaske flekkene med Zalo/SunLight så holder det seg veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har bare mørke farger på ull for å unngå alt for mange synlige flekker. jenta mi er veldig glad i rosa så for henne er det topp å få mange rosa gensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

I vår barnehage bruker de stort sett smekker på barna og evnetuelle flekker tar jeg når vi kommer hjem.

Er selvfølgelig litt mer "pæs" med hvite klær, men jeg syns det er verd det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er lei av lilla og rosa undertøy på ditt barn, så kler du for mye på barnet....

 

Da kler nemlig barn av seg klærne, og det er da du ser undertøyet. Om det ikke klør deg i øynene om morgenen og kvelden, da.

 

hjelpes for noen problemer noen har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert har jo utrolig mye fint ulltøy. Tenker på det du får kjøpt i dagligvarebutikkene. Synes kvaliteten er mye bedre enn f.eks Nøstebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de i barnehagen kan ikke si noe på om du har hvitt eller lyst... er du jo tross alr du som må vaske og fornye klær hvis de ikke er noe pene lengre... jeg hadde kjøpt det jeg hadde hatt lyst til... og som et tips, på cubus har de masse forskjellig ull undertøy, f.kes med hunder og bamser og sånn marius mønster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...