vaffeljernet <3 Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 jeg var på HM og så etter underbukser til sønnen min, men både truser og boksere i minste str (str 1-2 år) er merket med at de har plass til bleie.... Hva er poenget med det? jeg trodde truse/bokser skulle passe uten bleie inni. hele poenget med å kjøpe underbukser er at gutten skal få gå uten bleie og at det kanskje ville være gøy med noen morsomme undikser. og da må de helst passe, ikke være så store at de faller av. er det noen som vet om det i noen andre butikker selges underbukser til en 2åring som passer unten bleie inni?
Gjest Ganske Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Kjøpte på ICA MAXI for et par uker siden, var fem i pakken og kostet ca 35 kr på tilbud. De var ganske små. Kjøpte til jentene, men så de hadde til gutter også.
mamman til to gutter Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Nå er det noen år siden jeg kjøpte truser i de minste størrelsene, men mener å huske at jeg fant noen på Lindex som ikke hadde plass til bleie under.
vaffeljernet <3 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2012 så bra at det tydeligvis finnes :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå