Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Vet det er lov å studere mens man går på aap når man er eldre, men jeg er bare 18 år. Mister jeg da retten til AAP?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Hvordan har du fått AAP når du er bare 18 år ?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Hvis du er 18 år så har du fortsatt rett på videregående skole, og jeg tviler på at NAV godkjenner nettstudier, men uten å vite noe om situasjonen din så er det umulig å svare. Snakk med saksbehandleren din, for uansett så godkjennes kun studier når det er en del av et tiltak gjennom NAV.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 om du er i stand til å studere med normal progresjon må du ta studielån som alle andre å din alder og vil ikke få dekket dette gjennom AAP. Utdanning gjennom AAP er hovedreger ikke noe som dekkes for de under 26 år fordi man da er i en alder som er regnet å vre normalalder for å være under utdannnig Men snakk med veilederen din, kommer ann på helsen din og muligheten for å klare studier å normalt vis osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå