Gå til innhold

Har vært syk og stuck på sofaen i to dager, og begynner å irritere meg over bagateller.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er vel gjerne et tegn på at jeg begynner å bli frisk når det irriterer fletta av meg å se at når mannen bretter håndklær klarer han ikke èn eneste gang å brette det kant-i-kant!!!

 

Hvor vanskelig kan det være å brette det så det ser ordentlig ut da!?!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ha ha ha, alt man skal bry seg med. vær glad du at han i det hele tatt hjelper deg, mer enn nok som ikke bryr seg i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha, alt man skal bry seg med. vær glad du at han i det hele tatt hjelper deg, mer enn nok som ikke bryr seg i det hele tatt

 

Han "hjelper meg" da ikke!! Halvparten av håndklærne er det jo han som har brukt! Og når jeg er syk skulle det vel bare mangle at han tar hovedansvaret for husholdet???

 

Men å legge ting pent i skapet, er ikke hans greie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så heldig du er som har en mann som hjelper deg kan da ikke klage! Men ta deg sammen og brett håndklærne selv, så mannen din kan hvile, han er sikkert sliten nå stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Virkelig? Skal man være evig takknemlig når mannen i huset gjør en huslig oppgave?

 

Jeg håper og tror at svarene her er ironisk ment, ellers står det dårlig til i de tusen hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

"heldig du er som har en mann som hjelper deg" er husarbeid automatisk mor sin oppgave? Er en selvfølge at mannen deltar i husarbeidet helt uavhengig om mor er syk eller ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...