Stina <3 Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 hva har dere på dere da? Jeg skal på min første time til uken og lurer på om jeg skal ha på treningstøy eller vanlige klær.
Leirha Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Det spørs veldig hva denne fysioterapeuten har tenkt å gjøre. Sist jeg var var gravid gikk jeg til fysioterapeut 4 ganger i uken de siste 2 mnd. Han var spesialist på bekkenløsning og drev kun med masasje. Så da måtte jeg stille i kun genser og truse.
Stina <3 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2012 Vet ikke hva hun har tenkt å gjøre. Legen min sa at jeg sikkert skulle få ett treningsopplegg og lære noen gode løfteteknikker som jeg kan bruke i jobben. Får håpe at det ikke bare blir massasje.
cici83 Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 jeg anbefaler tights og t skjorte .. kan både trenes i , tøyes i og masseres i ..
Kaktus_86 Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Klær som ikke hemmer bevegeligheten Tights, go-bukse eller treningsbukse er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå