Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Er nå sykemeldt pga noen litt for effektive kynnere siste uken, og har fått beskjed om å ta det helt med ro. Greit nok d, fri en uke... Ta igjen litt søvn etc.. Godt for sjela d men.. Hvorfor i svarte h***** får jeg da kynnere av å ligge på sofaen da? Blir jo ikke mer avslappet enn nå.Vil tilbake på jobb om en uke, blir alt for kjedeli å sitte hjemme i evt 7 uker til!! Råd anyone.. ???
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Kanskje du bør slutte å være så sint?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 en god innstilling at du vil på jobb, men det er Nå du er gravid, og kynnere kan vi få uansett. men legen ville vel at du skulle ta det litt med ro, ved å slappe av, ikke løfte for tungt, vil det (forhåpentligvis )ikke fremskynde noen tidlig fødsel. Slapp av, kos deg, det er nå du er gravid, pusle med koslige ting i hjemmet og forbred deg
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Her er det også lite som hjelper... De kommer når jeg ligger på sofaen, kan våkne av de om natten, om jeg går opp trappa osv osv... På vonde kvelder, når de er veldig regelmessige over lengre tid så hjelper det innimellom med ei varmeflaske på magen (fult lov ifg JM, så lenge du selv ikke brenner deg). Ellers er det jo som de andre sier, ikke bare fysisk belastning som triger det, men også psykisk -så det er like viktig at hjernen din slapper av, som kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå