("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Fikk konstantert PCO i dag under den vanlige kontrollen til gynekolog. hadde ca 12 cyster på hver eggleder så var visst mye etter det jeg har forstått... Er det noen som vet noe om dette og kan fortelle meg litt om det? Jeg vet at jeg hadde eggløsning i november pga positiv clearblue eggløsningstest så ting er jo ikke helt helsvart, men jeg kjenner at jeg ble litt usikker ja. Har jo ei fra før å gynekologen mente at jeg hadde hatt dette lenge, så kan jo tydeligvis produsere et og annet egg, men utover det skulle vi forsøke å finne ut hvor ofte jeg har eggløsning ved å sjekke ved blodprøver... er det noen som orker svare blir jeg takknemlig!
Mamma i vinden Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Jeg vet ihvertfall at det kan gå bra! Har selv pco og er gravid med nr 3. Første tok 1 år. Hadde pergo i skuffa, men det passet aldri å ta, og vips var jeg gravid helt naturlig. De andre har blitt til på første forsøk. Jeg har også hatt litt sjeldne eggløsninger. Viss du allerede har et barn, går dette sikkert helt fint!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2012 ajeg vet jo at sjansen er der, men er jo 5 år siden jeg fikk datteren min så frykter det blir verre nå. har stabile sykluser på 35 dager så det var visst bra, men usikker på om jeg har eggløsning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå