Gå til innhold

LA MEG VÆRE!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så drit lei;

Har du rier?, kommer hun snart?, nå er vi utålmodige altså..

Og;

Du må bare løpe i trapper, vaske huset, ha sex, spise kanel..

gjøre ditt og datt..

NEI, det er ikke bare for meg å løpe i trapper og vaske huset..!!!

Kan ikke bare folk holde kjeft og la meg være i fred.

Hun kommer når hun kommer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha Jepp! Det er slik det er! Har termin i dag, og sendte en sms til min familie i dag der jeg sier at det ikke er fødsel på gang og at JEG RINGER DERE!!!!! Les: Ikke mas, for svarte f*** 8-) Måtte faktisk drive litt voksenopplæring på min kjære far her forleden, så jeg tror de har tatt hintet ;-)

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. 5 dager over nå, og JA jeg er utholdmodig, men ikke gni det inn. Har sagt at jeg ikke tar telefonen når folk ringer. DET er blitt kællen sin jobb gett. :D Orker ikke å høre på alle sine bekymringer og mas om gjør ditt og gjør datt.

(Beklager klagingen, men er så lei :) )

Skrevet

Hahahaha...ååå jeg kjenner meg sånn igjen..!! Hver forbanna dag får jeg melding av min "kjære" svigermor.. Har du veer..? merker du no? Tror du det er like før?

Bare det å bruke ordet veer blir jeg dårlig av..

Hva tror hun jeg skal svare?!

åja..fader..det var godt du sa, du ble bestemor her på mandag..

Det frister å ikke si ett ord før hun har kommet til verden.. Har egentlig bestemt meg for det.

Ellers kan jeg vel brått møte a på gangen på sykehuset :-O

Skrevet

Hahahaha...ååå jeg kjenner meg sånn igjen..!! Hver forbanna dag får jeg melding av min "kjære" svigermor.. Har du veer..? merker du no? Tror du det er like før?

Det frister å ikke si ett ord før hun har kommet til verden.. Har egentlig bestemt meg for det.

Hahaha høres nesten ut som min svigermor... Hun fikk faktisk først beskjed om at minsten hadde kommet til verden på morgenkvisten, han er født kl 00.40, men hverken jeg eller mannen orket hennes mas midt oppi fødselen.

Skrevet

Hun ble fornærma da tenker jeg? :D

Skrevet

" Hva tror hun jeg skal svare?!

åja..fader..det var godt du sa, du ble bestemor her på mandag" haha! hadde det bare vært så vel:)

Skrevet

Hehehe..ikkesant!! "stakkars" svigermor som er så utålmodig og vil bli bestemor.. som sover hele natten igjennom, som ikke har vondt i ryggen eller kynnere 24/7 eller konstant halsbrann. STAKKARS!! Hun må jo vente.. Det er ikke bare bare tydligvis! Spør meg hvordan jeg har det da i det minste. DRITTKJERRING :D

Kjenner at dette hjelper faktisk :)

Skrevet

Min dypeste medfølelse med dere alle:) Hvorfor er man plutselig fritt vilt som gravid, på absolutt alle områder? Ingen tema er for personlig til å ta opp (selv for fremmede), alt kan komenteres, og gode råd hagler mot deg fra alle kanter, utan at man har bedt om det. Babyer kommer når de kommer, og man er sliten nok på slutten av svangerskapet om man ikke skal tutes ørene fulle av mas hele tiden :)

Skrevet

Hehe :) Litt mye hormoner ut på tur her?

Setter dere ikke pris på at de bryr seg? :) Jeg hadde blit glad om noen "brydde" seg, det finnes kanskje en mellomting ;) ? Men...

De gleder seg, er spente, det er ikke så fælt det egentlig, eller?

Skjønner dere ei leie, og at det kan bli mye mas... men gud så deilig med litt engasjerte klare familiemedlemmer rundt seg :) .... eller?

De kommer når de kommer... min kommer om ca. 5 mnd. GLEDER MEG!

Skrevet

Hun ble fornærma da tenker jeg? :D

Tja, litt, men mannen ga klar beskjed om at skulle hun komme på besøk, når vi kom hjem fra sykehuset, måtte hun pent oppføre seg, er utrolig hva svigermødre tåler når bare det kommer fra sønnen deres, hihi :)

Skrevet

Jeg gikk 14 dager på overtid selv, og gud så lei jeg var etterhvert.

Men jeg var lei av å vente på babyen, ikke på de som maste.

Men det er jo bare koselig at folk bryr seg da, jeg ble nedrent av meldinger på veggen min på facebook om kanel, sex, trappevask, skigåing, fødepizza og you name it...

Bare å jatte med dem og nyte oppmerksomheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...