Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har 2 gavekort på tilsammen 2000 kr på Vero moda som jeg ikke kommer til å bruke. Tror dere jeg kan få tilbake pengene om jeg spør i butikken? Jeg har prøvd å selge de, men ikke fått noen som vil kjøpe de. Kanskje noen av dere vil kjøpe de av meg for 1700 kr ?
Gjest 5 andre Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Nei, det er uvanlig å få tilbake penger for gavekort.
It's all about me Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Nei, jeg er 100% sikker på at du ikke får penger igjen for gavekortene. Og iallfall ikke på Vero Moda. Men de har veldig mye fint der nå, var innom senest for noen timer siden.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Du får de ikke ut i kontanter nei. Hva med å kjøpe gaver til andre der, for gavekortene, dersom du ikke vil bruke dem til deg selv?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Du får de ikke ut i kontanter nei. Hva med å kjøpe gaver til andre der, for gavekortene, dersom du ikke vil bruke dem til deg selv? Eller hva med å gi bort gavekortene i gave til andre?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Jobber selv på Vero Moda, og nei dessverre, du får ikke byttet kortet i penger. Selg gavekortene på finn.no da vel, ser det er mange som gjør det
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har lagt de ut på både finn og f&b torget. Takk for svar:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Men du kan vel kjøpe klær der, så gå tilbake og si du vil ha tilbake pengene fordi du var misfornøyd? Kanskje slemt, men je gjorde det engan på bik bok
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Om du handler for dem kan du bytte varene i tilgodelapp igjen. Det ville jeg ha gjort. Du taper jo på å selge dem siden ingen betaler full pris.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Vel på xxl er de allefall greie på slikt...hadde gavekort på 1000kr jeg..kjøpte for 600kr og fikk 400 kr igjen i kontanter. Men vet ikke hvordan vera moda er. Det er jo så mye fint der!! kjøp deg noe fint:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 man får ikke deponere på varer med gavekort.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #12 Skrevet 10. februar 2012 Hva er forskjellen på å ha et gavekort og en Om du handler for dem kan du bytte varene i tilgodelapp igjen. Det ville jeg ha gjort. Du taper jo på å selge dem siden ingen betaler full pris. Hva er forskjellen på å ha et gavekort og en tilgodelapp da?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #13 Skrevet 10. februar 2012 Hva er forskjellen på å ha et gavekort og en Om du handler for dem kan du bytte varene i tilgodelapp igjen. Det ville jeg ha gjort. Du taper jo på å selge dem siden ingen betaler full pris. Hva er forskjellen på å ha et gavekort og en tilgodelapp da? Ingen verdens ting, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #14 Skrevet 10. februar 2012 Du får ikke penger for et gavekort, og det er heller ikke vanlig å få "åpent kjøp" så du får pengene igjen når du betaler med gavekort. Er folk som svindler på denne måten, stjeler en vare i en butikk, går i en annen butikk fra samme kjede og sier det er en gave og vil bytte. Får kvittering på byttingen og går til den første butikken de stjal fra og får pengene igjen på kvitteringen. Vips har de tjent kontanter på å naske. Derfor har det blitt sånn i flere og flere kjeder at man bare har åpent kjøp og kan få pengene igjen om man faktisk betaler med kontanter. Betaler du med gavekort, tilgodelapp eller en byttevare får du bare tilgodelapp og ikke kontanter om du går tilbake til butikken igjen. De ser på kvitteringen hva slags betalingsmiddel du brukte da du kjøpte varen. Jeg jobber i butikk selv og har opplevd denne type svindel flere ganger, og da blir det dessverre sånn at kjeltringene sørger for at en gode forsvinner for de lovlydige også...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #15 Skrevet 10. februar 2012 Du handler for gavekortet, får kvittering. Går tilbake og bytter varene atter en gang. Får ny kvittering igjen. På denne kan ingen se at du har brukt gavekort, så gå tilbake og deponer på varene- pengene i hånden:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #16 Skrevet 10. februar 2012 man kan ikke gå tilbake og deponere på en vare, hvis du har byttet inn en vare.. kan ikke komme med en genser og si at du vil bruke den til å deponere på en bukse... deponering blir som regel slått inn på kassen når du betaler første gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå