4skatter Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Har dere fortalt venner om svangerskapet på facebook? Hvordan og hva har dere skrevet? Vil egentlig offentliggjøre det snart, men vet ikke om jeg skal gjøre det på fb... Da slipper jeg å fortelle det til en og en, og de slipper å lure på om jeg er feit eller gravid Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Jeg fortalte nærme venner det personlig, eller over telefon. Syns det hadde blitt litt upersonlig å fortelle det på facebook til alle og enhver samtidig. Skjønner jo at man vil fortelle alle det, og det blir lettere der da. Fortalte heller ikke noe på facebook før ul i uke 18, da la jeg bare ut ulbilde..
Underveis --> Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Har termin i dag og har ikke annonsert det på facebook. Nære venner, kolleger og de jeg har "ramlet borti" har fått vite det, men ellers har jeg ikke hatt noe behov for å dele nyheten denne gang. Skal annonsere det når lillebror har ankommet da ;-)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Nærmeste familie og venner fikk vite det personlig av meg, men la ut UL-bilde på facebook etter "bestått" duotest i uke 13 Vi er alle så forskjellige, og jeg vet at det er mange som synes det er en uting å legge ut så personlige ting på FB... Men, for meg var det riktig!
4skatter Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har nesten hele familien i utlandet... så jeg tror jeg venter til UL bilde i uke 18 Er jo noe jeg vil dele med dem!
MrsMilla Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Har dere fortalt venner om svangerskapet på facebook? Hvordan og hva har dere skrevet? Vil egentlig offentliggjøre det snart, men vet ikke om jeg skal gjøre det på fb... Da slipper jeg å fortelle det til en og en, og de slipper å lure på om jeg er feit eller gravid Hva synes dere? Nevnte i ei bi-setning at vi skulle bli fem istedet for fire på facebook. Legger heller ikke ut informasjon om oss ellers, og legger ikke ut bilder. Noen bilder blir lagt ut av andre (av meg), og mannen min har noe ute, men ikke mye. Bruker facebook som et personlig-upersonlig forum. Blir som å rope høyt ut til alle du kjenner, inkludert sjefer på jobb, slektninger og naboer. Altså litt forsiktig med hva jeg gjør der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå