Gå til innhold

Idédugnad - hvilken tjeneste ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Vi har kommet godt i gang, og når vi har fikset de utfordringene som står igjen, vil vi gjerne jobbe videre med andre morsomme ting.

Derfor kaster jeg ut et spørsmål:

* Hvilken tjeneste kunne du som gravid og/eller småbarnsforelder ønske deg?

Det kan være alt fra bildegalleri, ny app, spesielle konkurranser, klubber etc.

Jeg synes for eksempel graviditetsorakelet til NHI ser bra ut:

http://nhi.no/graviditetsoraklet/#1

Og timelinen til babycenter (under menyen):

http://www.babycenter.com/

Alle ideer mottas med takk og bukk. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

En av de tingene jeg liker best med Bim og med Dib er renheten og det var derfor jeg valgte dette forumet da jeg ble gravid.

Jeg syns ikke dere burde tilføye noe til designet. Det kan fort bli veldig rotete.

Skrevet

En bedre navneguide hadde vært bra, og en bedre utregning for termin.

Forresten, den høydekalkulatoren dere er jo bare tull, så syns ikke den burde ha plass i den blå boksen med de litt mer seriøse tingene.

Så hadde det vært greit å gjøre det enklere å signere som anonym. Nå må man jo trykke masse, mange som glemmer dette i tillegg.

Skrevet

Flott, takk for svar.

Vi kommer ikke til å gjøre noe med designet, dette gjelder mer nye, morsomme ting vi kan lage for dere.

Dette med anonymposting kommer til å bli enklere. Vi jobber med det, så dette kommer.

:)

Skrevet

Jeg ønsker meg flere innlegg pr side,

-at vi kan trykke "annonym" direkte" uten å gå veien om "stor editor",

-at vi blir kvitt bildene,

-at det er minst mulig reklame,

-at det var mulig å legge et innlegg på to steder av gangen, for eksempel både på småtroll og annonym sidene,

-at det lå en relativt lett tilgjenglig bruksanvisning et sted,

Desuten skulle jeg gjerne hatt en tjeneste som sørget for at rene klær ble brettet og lakt i riktig skap.

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Jeg skulle ønske dere kunne fjerne det at om man sveiper musa over et brukernavn så ser man hvilket innlegg denne personen sitter og leser akkurat da. Er ikke akkurat sååå mye aktivitet her til at folk ikke kan skjønne at et "anonymt" svar har blitt postet av meg om de kan se at jeg er inne på akkurat dén tråden..

Om det var forståelig forklart ;)

Ellers er jeg enig med #5

Skrevet

Jeg savner min side, med alder på hvert barn, og antall uker og dager på vei som gravid.

Mulig den er her og jeg er dårlig til å lete?

Skrevet

Savner at man kan velge litt mer selv, jeg vil ikke vise hvilke innlegg jeg har skrevet eller hvilke innlegg jeg ser på nå, til alle og enhver. Hadde vært greit om det var skjult, eller om man kunne velge om man vil skjule det.

Skrevet

Jeg savner oversikt over hvor mange dager jeg har igjen til termin som gravid. Slik det var på de gamle sidene.

Skrevet

At man kan finne tilbake til de innleggene man har skrevet eller svart på.

Skrevet

Fargen her på DiB!

Den er forferdelig. Jeg får vondt i hodet, og for de som er blitt avhengig av forumet, så er det liksom litt viktig at i det minste fargen ikke svir ut pupillene. Det må da kunne gå an å gjøre den turkisfargen litt mer mettet i fargen? Eller? :)

Skrevet

Og ellers er jeg helt aldeles enig med "Jenta til Henrik". Jeg var ikke klar over det før nå engang. Jeg trykker meg innnmari fort ut av de profilvisningene når jeg uheldigvis skulle ha fått pila over et nick. Det er irriterende. Og dersom det i tillegg skal være mulig å se hvor nicket befinner seg... Hvorfor det da? Jeg skjønner ikke hvorfor dere absolutt niholder på å skulle vise mye mer enn det personen bak nicket ønsker. Dette er ikke facebook, dette er et forum hvor mange ønsker å være mest mulig fri til å diskutere emner de ikke ville gjort som seg selv med folk de kjenner. De som absolutt ønsker å være mindre anonyme bør få muligheten til det, men la det nå være et valg da!

Puh, dagens utblåsning. Jeg har visst hatt noen her inne angående dette med anonymitet... Hear me cry! :)

Skrevet

- Ja, mer anonymitet. Det er mye av grunnen til at jeg velger dette forumet, at denne muligheten finnes.

Og kanskje en side for å komme i kontakt med flere i samme by/landsdel.

Skrevet

* At man lettere kan huke av for anonym, som flere skriver.

* At man også kan være anonym fra mobilen, for der fant jeg ingen anonymknapp (om jeg ikke har oversett noe).

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Snille dere, ikke kom med masse krimskrams som skal gjøre sidene «morsommere», de blir bare tregere og mer irriterende å være inne på. Vi er her for forumets skyld, for å utveksle erfaringer, diskutere og «prate mainnsjit». Ikke la sidene se ut som en dårlig blogg der innehaveren har gått amok i wigdetutvalget.

Skrevet

Vi vil bare ha det enkelt og oversiktlig. Ikke all slags dill dall.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg ønsker meg en mulighet til å komme direkte til første uleste innlegg i en tråd, kjedelig å bla gjennom mange leste innlegg før man kommer til det nye.

Og JA - jeg ønsker ikke den funksjonen som forteller hva du driver med her inne. Visste ikke før nå at det var sånn, og det er en funksjon jeg absolutt missliker. Faktisk så mye at jeg vurderer å logge meg ut og og forbli utlogget.

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg en gruppe "for foreldre" hvor vi ka kan sørre om ting som ikke har med barn å gjøre.

Kankje en gruppe som heter gode tilbud hvor folk kan legge ut om hbilken butikker som har gode tilbud som andre kan ha nytte av.

Skrevet

Snille dere, ikke kom med masse krimskrams som skal gjøre sidene «morsommere», de blir bare tregere og mer irriterende å være inne på. Vi er her for forumets skyld, for å utveksle erfaringer, diskutere og «prate mainnsjit». Ikke la sidene se ut som en dårlig blogg der innehaveren har gått amok i wigdetutvalget.

Enig her. Vi trenger ikke mer nå. Som hun ene over her sier: dette er ikke facebook, dette er et forum. Ikke mer dill dall nå.

Og det med farger er jeg også enig i. Ikke knall oransj, ikke knall turkis, men en litt mer behagelig farge kan være til hjelpe.

Ellers er jeg også for mer anonymitet. Siden er fin slik den er, ikke sleng på mer unødvendige ting nå.

Skrevet

Signerer denne.

Jeg ønsker også mulighet for å være anonym når man skriver fra mobil, samt at man kan like ett innlegg via mobilen.

Skrevet

Signerer denne.

Jeg ønsker også mulighet for å være anonym når man skriver fra mobil, samt at man kan like ett innlegg via mobilen.

Skrevet

Jeg likte det gamle forumet bedre, det var mer oversiktelig. Dette ligner alt for mye på alle andre forum rundt omkring. Dere hadde noe unikt som jeg dessverre synes har forsvunnet nå.

Når det er sagt, skulle jeg ønske dere gjorde noe med fargene. Det er vondt for øynene å være her inne. Forøvrig slutter jeg meg til alle som fraråder mer krimskrams. Hold det stramt og voksent. Vi er tross alt voksne kvinner her inne.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ingenting, vær så snill.

Baby ticker, seriøst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...