Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har skrevet et dikt til å henge på veggen sammen med avtrykkene til jentene mine;) Små engler setter spor, på puter, vinduer og bord sinnet vokser ganske fort når det er umulig å få bort Men sporene vil blekne når barna vokser til og du vil savne merkene og tenke med et smil; at de små lubne jentehender som stadig satte spor skulle vært her ennå og kke vært så stor
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Det var en god begynnelse, men om jeg var deg så ville jeg flikket litt til på det. Det er noe med rytmen, hvordan rimet endrer seg fra 1. til 2. vers og siste setningen som trenger en liten finpuss
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Enig med den siste setningen, synes det er helt greit med endringen fra 1-2 vers...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Takk for tilbakemelding:) Har oppdatert litt... Små engler setter merker og sinnet vokser fort når kliss og søl på puter ikke vil gå bort men sporene vil blekne når barna vokser til og du vil savne sølet og tenke med et smil at lubne jentehender som stadig satte spor altfor fort ble store og flyttet fra far og mor
lavendula Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Kjempekoselig dikt Fint og veldig rart å tenke på hvordan det er , at de små søtingene våre faktisk blir store en dag.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Det blir stas å ha det sammen med alle håndavtrykkene på veggen, kjenner jeg;)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Veldig fint dikt:) og vemodig huff tenkte mille skulle bli her hun er nå for alltid jeg, det skjer neppe..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. februar 2012 #9 Skrevet 10. februar 2012 Veldig fint dikt:) og vemodig huff tenkte mille skulle bli her hun er nå for alltid jeg, det skjer neppe..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #10 Skrevet 10. februar 2012 Så koselig dikt:) Så flink du er!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #11 Skrevet 10. februar 2012 Kjempefint dikt, minner litt om dette : Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten jeg setter merker overalt og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større ja, en dag blir jeg stor og alle mine avtrykk blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk så du kan huske og forstå hvor søte hender jeg hadde den gang da de var små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå