Gå til innhold

Idédugnad - hvilken tjeneste ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Vi har kommet godt i gang, og når vi har fikset de utfordringene som står igjen, vil vi gjerne jobbe videre med andre morsomme ting.

Derfor kaster jeg ut et spørsmål:

* Hvilken tjeneste kunne du som gravid og/eller småbarnsforelder ønske deg?

Det kan være alt fra bildegalleri, ny app, spesielle konkurranser, klubber etc.

Jeg synes for eksempel graviditetsorakelet til NHI ser bra ut:

http://nhi.no/graviditetsoraklet/#1

Og timelinen til babycenter (under menyen):

http://www.babycenter.com/

Alle ideer mottas med takk og bukk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering på hvor man er i svangerskapet er et savn.

Og små historier for hver dag i svangerskapet, slik babyverden har, er veldig koselig.

Hvordan babyen ligger an fra uke til uke, og små drypp man kan lese for far er flott.

Skrevet

Flere konkurranser kanskje? Så flere hadde mulighet til å vinne? :)

Skrevet (endret)

Jeg synes babyverden har en grei måte å holde oversikten over syklusen på for oss som er prøvere! De har info om hvilken dag man er på i syklusen, når man sånn ca har el og når ikm er. Den synes jeg er genial!

Ellers er det gøy med konkurranser, men synes spørsmålene kan være litt mer generelle, ikke kun for de som er gravide eller har barn -oss prøvere kan fort bli glemt! Eksempel er konkurransen om babycallen som ligger ute nå!

Endret av Aeris☆
Skrevet

jeg savner at det kun er anonymknapp på anonymforumet! Og ikke i alle de andre forumene, for når det er åpent for å vere anonym på alle forum, så blir man fort hetset! I tråder man ikke ellers ville blitt hetset i, pga at folk måtte svare med nick!

Skrevet

jeg savner at det kun er anonymknapp på anonymforumet! Og ikke i alle de andre forumene, for når det er åpent for å vere anonym på alle forum, så blir man fort hetset! I tråder man ikke ellers ville blitt hetset i, pga at folk måtte svare med nick!

for hva er poenget med et anonymforum naar man kan vaere anonym overalt!

Skrevet

Bare å trykke ''bruk stor editor'' det så kan man laste opp bilder og huke av for anonym.

Enig med konkurransene. Følte veldig at vi som ikke er gravid eller aldri har vært det blir holdt utenfor. Hadde skjønt det hvis det var på ditt barn forum som er beregnet for de med barn, men her er vi altså prøvere, slitere og vordende foreldre og foreldre så burde være for alle.

Jeg savner en chat-funksjon ala facebook slik at vi kan chatte i et lite vindu med andre brukere. En stor felles for hvert av forumene og en for privat chat.

Skrevet

Bare å trykke ''bruk stor editor'' det så kan man laste opp bilder og huke av for anonym.

Enig med konkurransene. Følte veldig at vi som ikke er gravid eller aldri har vært det blir holdt utenfor. Hadde skjønt det hvis det var på ditt barn forum som er beregnet for de med barn, men her er vi altså prøvere, slitere og vordende foreldre og foreldre så burde være for alle.

Jeg savner en chat-funksjon ala facebook slik at vi kan chatte i et lite vindu med andre brukere. En stor felles for hvert av forumene og en for privat chat.

Tror ikke de mente at det var vanskelig å være anonym...men at det er dumt at man kunne være anonym på alle forum. ;)

Noe jeg er enig i!

Jeg savner dagbokfunksjonen, og akkurat nå er det ikke noe sted vi kan følge svangerskapet vårt. Og det er kanskje litt rart på ett "barn i magen" forum??

Skrevet

-Kanskje mulighet for å legge ut bilde fra telefon også:-)

- En side hvor man ser hvor langt man er på vei og dager igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...