Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hvis dere kunne vært statsminister i Norge. Hva ville dere ha forandret på og hva ville dere ha gjort?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Hvor skal man begynne? Hadde kuttet uhjelpen øyeblikkelig, tatt 10% av de tenkte summene og sendt ut av landet, mens de resternede 80% hadde blitt brukt til opprustning av skoler, sykehjem og sykehus. Hadde nok tatt en liten del av oljefondet til dette og. Så brukt penger på vei. Hadde i tillegg funnet på et eller annet kødd på stortinget. Løpt naken rundt i salen eller noe..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Hadde nok gjort noe med boligen. Synes det er horribelt og dyrt å bo her jeg bor i dag. Også hadde jeg fokusert mer på de som er mest svake her i samfunnet, strammet inn asylsøkere og heller konsentrere om de som allerede er her. Brukt endel penger på skole og barnehager slik at barn kan få de rettigheter de har krav på
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Hmmm vet ikke hvor mye man får gjort på en dag... Hadde vel spilt kabal på pc`n i bare undertøyet og spist massssse sjokolade
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Hmmm vet ikke hvor mye man får gjort på en dag... Hadde vel spilt kabal på pc`n i bare undertøyet og spist massssse sjokolade eller stikker innom Skaugum og slottet for å se hvor godt kongefamilien har det. Trenger de virkelig mer penger til barnevakt og muligens oppussing?Hilsen en annen....
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Hadde satt i verk flere prosjekter. Brukt penger på veiene i Norge, Eldreomsorgen, skoler og sykehus. Hadde "meldt oss ut" av EØS, hadde redusert pengene til uland, brukt mer penger på de som sliter i hjemlandet. Ogsåå har jeg passet på å dra på slottet for å diskutere noe med kongen å spist en bedre middag
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Hadde jeg vært statsminister for en dag, så hadde jeg tatt en alvors prat med den russiske ambassaden og spurt hvorfor i helvete de sammenligne barnevernet i Norge med Brevik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå