Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hvor stor og hva spiste h*n, hvor mye sov h*n og hvordan var h*n motorisk?
Num.mer2 Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Jeg vet faktisk ikke om jeg husker alt, men det er jo ikke såå lenge siden liksom. Han var rundt 4,5kg, husker ikke cm, men han brukte str 62\68 tror jeg. Han sov 30-45min 3-4ganger om dagen. La seg kl. 19.00 og sov hele kvelden og natten. Spiste ikke på natta, avvente seg selv igrunn. Spiste 2grøt porsjoner, frukt og middag. Mme il hvert måltid. Veldig sterk motorisk. ålte seg fra 5mnd Når han var 6mnd så klarte han å dra seg opp i seng osv om han kunne holde seg i noe. Holdt tutekopp og flaske selv. Sterk i armene. kunne rulle begge veier. Så var hukommelsen tom.. Han kunne ikke sette seg opp selv da. Endret 10. februar 2012 av Num.mer2
VinterSol+2 Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Husker ikke helt med førstemann.. Hun var veldig blid, veldig sosial, tørr(hun både tisset og bæsjet på potte)... Hovedsaklig ammet, men glad i å smake på mat... Ikke middagsmat, men brød og frukt og grøt var ok.. Og grønnsaker. Hun kunne ikke rulle, ake eller lignende (kiss-barn) Men så utrolig blid og kommunikativ!!! Tipper hun veide sånn mellom 8 og 9 kg? Ammet mellom en og fire ganger pr natt... Minsten var en stor baby, han brukte str 80+ i klær, spiste fast føde fire-fem ganger om dagen, han også veldig blid. Ammet en til to ganger pr natt tenker jeg... Periodevis mer. Han kunne heller ikke rulle eller krabbe, ålte kanskje bittelitt bakover. Veldig lettvint unge egentlig.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Snudde seg på siden ved 6 mnd, og rullet seg rundt ved 6 mnd og to uker. Var opptatt av å sutte på rangler o.l, lage lyder med munnen. Fikk NAN på flaske, blandet opp med litt grøtpulver (altså var det velling på flaska). Fikk smaksprøver på moste grønnsaker og most frukt. Tror det var to sovetider pr dag, men husker ikke helt. 65 cm lang og 7800 gram. Var nok str 68 da, eller litt større str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå