Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 ....som satt i hele går kveld og sydde på hempene på bunad. Disse hadde han også tatt av og renset. Det ble så fint atte, helt perfekt Skal nemlig ha barnedåp til helgen, og det var hans oppgave å ha kontroll på bunaden til storesøster I tillegg fixet han dåpskjolen som var for trang i halsen. Han klippet av litt av glidelåsen og sydde fint igjen Flinke mannen min! Jeg hater å sy, men har stått for det meste andre da....
Aliniane Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Deilig Godt vi kan skryte litt av mennene her inne innimellom også, stort sett er det jo bare klaging å lese. Ja til mere skryt av flinke menn
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Og ja til mer skryt av flinke damer!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Så herlig at han kan gjøre ting som du ikke kan! Må skryte litt av mannen min også. Vi kjøpte ny oppvaskmaskin i går og det ble så sent før han kom hjem at vi valgte å utsette monteringen til i dag. Han har senvakt i dag og snek seg ut av senga mens jeg sov i morges, vasket der den gamle maskinen sto, dro også ut kjøleskapet og vasket og støvsugde bak der, før han monterte den nye maskinen og vasket kjøkkenet. I tillegg fikk han begge ungene klar til skole og bhg mens jeg sov! Ja til sånne morgener!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #5 Skrevet 10. februar 2012 Så flinke menn, hehe. Koselig å høre fine historier om menne her inne enn bare negativ.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 Så hyggelig å høre at det er flere enn meg som har en samboer som gjør sin rettferdige del i huset. Ellers her inne høres det jo ut som alle bare er sammen med egoistiske menn.
Hobbiten Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 HI her. Ja, kjekt med flinke menn De må jo få litt skryt de også, for det er stort sett bare klaging....
Hønemor30 Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har selv en i hus som virkelig kan viss han vil,, men han hadde nok ikke sittet og sydd på bunad! Flink mann du har Håper du sier det til han og, og ikke bare oss her inne hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå