Gå til innhold

Imponert av min kjære mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....som satt i hele går kveld og sydde på hempene på bunad. Disse hadde han også tatt av og renset. Det ble så fint atte, helt perfekt :) Skal nemlig ha barnedåp til helgen, og det var hans oppgave å ha kontroll på bunaden til storesøster ;)

I tillegg fixet han dåpskjolen som var for trang i halsen. Han klippet av litt av glidelåsen og sydde fint igjen :) Flinke mannen min!

Jeg hater å sy, men har stått for det meste andre da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig :) Godt vi kan skryte litt av mennene her inne innimellom også, stort sett er det jo bare klaging å lese. Ja til mere skryt av flinke menn ;)

Skrevet

Og ja til mer skryt av flinke damer! :)

Skrevet

Så herlig at han kan gjøre ting som du ikke kan! :D Må skryte litt av mannen min også. Vi kjøpte ny oppvaskmaskin i går og det ble så sent før han kom hjem at vi valgte å utsette monteringen til i dag. Han har senvakt i dag og snek seg ut av senga mens jeg sov i morges, vasket der den gamle maskinen sto, dro også ut kjøleskapet og vasket og støvsugde bak der, før han monterte den nye maskinen og vasket kjøkkenet. I tillegg fikk han begge ungene klar til skole og bhg mens jeg sov!

Ja til sånne morgener! :D

Skrevet

Så flinke menn, hehe. Koselig å høre fine historier om menne her inne enn bare negativ.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Så hyggelig å høre at det er flere enn meg som har en samboer som gjør sin rettferdige del i huset.

Ellers her inne høres det jo ut som alle bare er sammen med egoistiske menn.

Skrevet

HI her.

Ja, kjekt med flinke menn :) De må jo få litt skryt de også, for det er stort sett bare klaging....;)

Skrevet

Jeg har selv en i hus som virkelig kan viss han vil,, men han hadde nok ikke sittet og sydd på bunad! Flink mann du har :D Håper du sier det til han og, og ikke bare oss her inne :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...