Gå til innhold

Bor du i Hurdal-området? I nærheten?


Vålerenga12 m/ 3 små

Anbefalte innlegg

Hadde vært utrolig fint å knyttet bekjentskap, om du vil.

 

Jeg er 24år, har to gutter på hhv. 6år og snart 2år.

Jobber som ordensvakt/vekter. Skulle kanskje trodd man var både tøff og hadde kontakter, men endel flyttinger har gjort at jeg aldri har kommet helt inn i nabolagene.

 

Ungene savner også noen å leke med, så om du bare vil ha en å snakke med over en kopp te eller noen som barna kan leke med - så hadde det vært et fint utgangspunkt.

 

Hadde vært morro å bli kjent med andre, istedenfor å bare prate med barnehageansatte og foreldre i forbifarten. Et steg må man ta, og velger å prøve her i starten. Føler vi bor litt ute i Hurdal, ikke så altfor mange av vennene til ungene her, av de som går i bhg heller. Da føler jeg det fort blir litt vanskeligere, når jeg ikke kan invitere ungene til å komme over på ett besøk. føler jeg trenger meg på, hvis jeg skulle spurt - siden ungene da måtte bli kjørt til/fra.

 

Kanskje det bare er meg??

 

Men, iallefall - jeg prøver litt nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært utrolig fint å knyttet bekjentskap, om du vil.

 

Jeg er 24år, har to gutter på hhv. 6år og snart 2år.

Jobber som ordensvakt/vekter. Skulle kanskje trodd man var både tøff og hadde kontakter, men endel flyttinger har gjort at jeg aldri har kommet helt inn i nabolagene.

 

Ungene savner også noen å leke med, så om du bare vil ha en å snakke med over en kopp te eller noen som barna kan leke med - så hadde det vært et fint utgangspunkt.

 

Hadde vært morro å bli kjent med andre, istedenfor å bare prate med barnehageansatte og foreldre i forbifarten. Et steg må man ta, og velger å prøve her i starten. Føler vi bor litt ute i Hurdal, ikke så altfor mange av vennene til ungene her, av de som går i bhg heller. Da føler jeg det fort blir litt vanskeligere, når jeg ikke kan invitere ungene til å komme over på ett besøk. føler jeg trenger meg på, hvis jeg skulle spurt - siden ungene da måtte bli kjørt til/fra.

 

Kanskje det bare er meg??

 

Men, iallefall - jeg prøver litt nå :o)

 

Dytte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...