Gå til innhold

En teori om kneipbrød og andre brød


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Her kommer et viktig bidra til grunnforskningen:

Den kommende generasjon guttebarn bør sendes i butikken for å handle brød med krav om brødskjæremaskinskåret brød. Deretter skal de manipulere hele brødet i fin fasong opp på sklia og inn i plastposen. Dermed unngår man alt det piiiinlige i hvordan ta på kondom med helsesøster, gutta får ethvert brød inn i enhver tett og trang plast eller latex på no time innen de er kjønnsmodne. Uten å søle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Da er det jo morsomt at mr. Kneipp fant opp det brødet fordi han mente at den sunne kosten ville motvirke onani. Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Hm. Da er det jo morsomt at mr. Kneipp fant opp det brødet fordi han mente at den sunne kosten ville motvirke onani. Helt sant!

HAHAAAA, er det sant? Det er jo fantastisk! Hva blir det neste, fiskeboller mot bondage?

Kneip mot onani - fordi man i stedet skulle ete, eller vet du hvordan han så for seg dette skulle virke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er jeg forbi det ulekre stadiet i livet med fomling under genseren og stotrende unnskyldninger mens han fikler med gummien...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Heldigvis er jeg forbi det ulekre stadiet i livet med fomling under genseren og stotrende unnskyldninger mens han fikler med gummien...

Ja, det er noen deler av livets fomling man bare trenger å oppleve en gang. Skrekken måtte jo være hvis man av en eller annen grunn skulle starte på nyttt i voksen alder og møtte en som fortsatt fomla med kneipen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

La oss håpe du ikke skulle forføre en jomfruelig 14-åring, Luten...

Eller? Hehe, morsomme bilder i hodet.

Uæh, nei, men ei venninne av meg snubla borti en "fjortenåring" på 30 for noen år siden, ikke greit....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Da er det jo morsomt at mr. Kneipp fant opp det brødet fordi han mente at den sunne kosten ville motvirke onani. Helt sant!

HAHAAAA, er det sant? Det er jo fantastisk! Hva blir det neste, fiskeboller mot bondage?

Kneip mot onani - fordi man i stedet skulle ete, eller vet du hvordan han så for seg dette skulle virke?

 

Det var en sterk tro på at sunn livsførsel skulle motvirke syndig klåing som lå bak. Hardt fysisk arbeid, kalde avrivninger og keipbrød, så lå det an til hendene over dynen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var en sterk tro på at sunn livsførsel skulle motvirke syndig klåing som lå bak. Hardt fysisk arbeid, kalde avrivninger og keipbrød, så lå det an til hendene over dynen.

 

Det forklarer hvorfor det er trått på hjemmefronten her. Bytte brød fort som faen, så skal det bli noe mer enn den vanlige fredagspulinga tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Loff, morrabrød osv...

 

Kelloggs cornflakes ble også lansert som motmiddel mot onani. Gærne folka!

Det er jo ikke så vanskelig å forstå corn flakes - det må jo skrubbe snoppen noe helt grufullt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var vel noe sånt jeg også tenkte på i går kveld da mannen satte Brød i ovnen og deretter tok meg hardt og gæli på sofaen mens Brødlukta spredde seg utover huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Loff, morrabrød osv...

 

Kelloggs cornflakes ble også lansert som motmiddel mot onani. Gærne folka!

Det er jo ikke så vanskelig å forstå corn flakes - det må jo skrubbe snoppen noe helt grufullt.

Snoppen,ja.. Hva tenkte de på da de oversatte Harry Potter?? 8- og 9-åringen og pappaen deres humrer hver gang vi passerer en Rumpeldunkturnering under høytlesningen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Loff, morrabrød osv...

 

Kelloggs cornflakes ble også lansert som motmiddel mot onani. Gærne folka!

Det er jo ikke så vanskelig å forstå corn flakes - det må jo skrubbe snoppen noe helt grufullt.

Snoppen,ja.. Hva tenkte de på da de oversatte Harry Potter?? 8- og 9-åringen og pappaen deres humrer hver gang vi passerer en Rumpeldunkturnering under høytlesningen..

Du kødder? De har oversatt det med snoppen? Nok et argument mot oversettelsen (som jeg hater mer for hvert eksempel jeg får, men gudskjelov ikke har lest annet enn i original).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...