min_lille+en spire Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hva gjorde dere med det? Er det noe og få for det, krem eller salve? Og er det noe som en lege faktisk kan påvise? Jeg er i uke 33 og klør som en gal!!! Klør på hele kroppen til og med i håndflater og under føttene. Men stort sett går det utover mage og lår (jeg har klødd på meg masse blåmerker på lårene). Jeg blir gaaaaaaaaaaaaaal av det her snart, kan ikke holde på slik i nesten to måneder til.... er det noe jeg kan kjøpe og smøre på den stakkars kroppen min?
Oppnedx2 Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Ja - men jeg hadde den alvorlieg typen. Gikk på Levermedisiner 1 uke før jeg ble satt igang i uke 38. Det kurerte det. Prøvde alt av kremmer , anti histaminer (polarmin?)o.l uten hjelp. Satt på isposer hver kveld under føttene. Fy fader det var vondt men eneste som lindret kløen i noen sekunder. Skal nevnes at mange har god effekt av Hvitvask på apoteket (bl.a til vannkopper) og anti histaminer. Snakk om legen:-)
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 råder deg i hvertfall til å be om en bloprøve for å måle verdiene....jeg hadde ekstrem kløe med førstemann likens som du forklarer du har nå...å jeg hadde for høye verdier så jeg ble satt i gang i uke 38... det kan være litt skummelt da ungen kan bli stresset..
thessi og lillemor Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Jeg hadde også den alvorlige varianten av svangerskapskløe i forrige svangerskap. Måtte medisineres og fødselen ble satt i gang i uke 38. Viktig å få tatt blodprøver som hun over her sier. Grusomt med den kløen :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå