stinemari87 Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Lurer på hva som finnes av tilbud til baby og smårolling i Strømmen og rundt. Tenker f.eks. på babysang/svømming, og åpen barnehage.
Lille- MO Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Ei i barselgruppa mi som bor i lillestrøm går på babysvømming, men vet desverre ikke hvor. Prøv å google det, så kanskje du finner noe
1down Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Vi bor på Strømmen Går på babysvømming på Solbakken på Skjetten, badenymfene heter de som har det. Og jeg gikk forbi åpen barnehage for en stund siden, men nå husker jeg ikke hvor jeg så det - lurer på oom ikke det var nede i Lillestrøm. Hvor gammel er din lille da? Snuppa vår er 5 mnd
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Du har babysang i Lillestrøm kirke på mandager og på skedsmokorset på tirsdager, babysvømming er flere steder men veldig fullt, åpen barnehage på skjetten skal desverre legges ned. Av andre ting så har du besøksgårder flere steder, feks Sørum gård i Lillestrøm og Losby på Lørenskog og babykino hver onsdag i Lillestrøm.
1down Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Du har babysang i Lillestrøm kirke på mandager og på skedsmokorset på tirsdager, babysvømming er flere steder men veldig fullt, åpen barnehage på skjetten skal desverre legges ned. Av andre ting så har du besøksgårder flere steder, feks Sørum gård i Lillestrøm og Losby på Lørenskog og babykino hver onsdag i Lillestrøm. Hva går egentlig babykino ut på?? Er det voksenfilmer hvor man kan ha med babyen eller hva?
stinemari87 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2012 Vi bor på Strømmen Går på babysvømming på Solbakken på Skjetten, badenymfene heter de som har det. Og jeg gikk forbi åpen barnehage for en stund siden, men nå husker jeg ikke hvor jeg så det - lurer på oom ikke det var nede i Lillestrøm. Hvor gammel er din lille da? Snuppa vår er 5 mnd Takk for svar:) Har to små, ei på 2 mnd og ei på 2 år
stinemari87 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2012 Du har babysang i Lillestrøm kirke på mandager og på skedsmokorset på tirsdager, babysvømming er flere steder men veldig fullt, åpen barnehage på skjetten skal desverre legges ned. Av andre ting så har du besøksgårder flere steder, feks Sørum gård i Lillestrøm og Losby på Lørenskog og babykino hver onsdag i Lillestrøm. Mange tips, tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå