Gå til innhold

Noen fra Skedsmo/Strømmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som finnes av tilbud til baby og smårolling i Strømmen og rundt. Tenker f.eks. på babysang/svømming, og åpen barnehage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei i barselgruppa mi som bor i lillestrøm går på babysvømming, men vet desverre ikke hvor. Prøv å google det, så kanskje du finner noe :)

Skrevet

Vi bor på Strømmen :) Går på babysvømming på Solbakken på Skjetten, badenymfene heter de som har det. Og jeg gikk forbi åpen barnehage for en stund siden, men nå husker jeg ikke hvor jeg så det - lurer på oom ikke det var nede i Lillestrøm. Hvor gammel er din lille da? Snuppa vår er 5 mnd :)

Skrevet

Du har babysang i Lillestrøm kirke på mandager og på skedsmokorset på tirsdager, babysvømming er flere steder men veldig fullt, åpen barnehage på skjetten skal desverre legges ned. Av andre ting så har du besøksgårder flere steder, feks Sørum gård i Lillestrøm og Losby på Lørenskog og babykino hver onsdag i Lillestrøm.

Skrevet

Du har babysang i Lillestrøm kirke på mandager og på skedsmokorset på tirsdager, babysvømming er flere steder men veldig fullt, åpen barnehage på skjetten skal desverre legges ned. Av andre ting så har du besøksgårder flere steder, feks Sørum gård i Lillestrøm og Losby på Lørenskog og babykino hver onsdag i Lillestrøm.

Hva går egentlig babykino ut på?? Er det voksenfilmer hvor man kan ha med babyen eller hva?

Skrevet

Vi bor på Strømmen :) Går på babysvømming på Solbakken på Skjetten, badenymfene heter de som har det. Og jeg gikk forbi åpen barnehage for en stund siden, men nå husker jeg ikke hvor jeg så det - lurer på oom ikke det var nede i Lillestrøm. Hvor gammel er din lille da? Snuppa vår er 5 mnd :)

Takk for svar:) Har to små, ei på 2 mnd og ei på 2 år :)

Skrevet

Mange tips, tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...