Gå til innhold

Noen som har årets vinterdress fra Troll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på salg til 50%, og siden jeg var for treig til å handle reima på salg vurder jeg å kjøpe den med fast ullfor til neste vinter.

Lenge siden jeg har hørt noe om Troll-dressene nå, noen som har erfaringer med årets?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor er den på salg?

Skrevet

hvor er den på salg?

familiebutikken.no

Skrevet

Jeg har den , og i år som i fjor og årene før der igjen, så er jeg kjempefornøyd.

Eneste jeg synest er kjedelig, er at det virker som om ulldressen inni, er litter i noen nummer mindre enn ytterdressen, slik at barnet gjerne vokser ut av ulldressen på mindre enn en sesong.

Bortsett fra dette, er alt topp:-)

Skrevet

Jeg har den , og i år som i fjor og årene før der igjen, så er jeg kjempefornøyd.

Eneste jeg synest er kjedelig, er at det virker som om ulldressen inni, er litter i noen nummer mindre enn ytterdressen, slik at barnet gjerne vokser ut av ulldressen på mindre enn en sesong.

Bortsett fra dette, er alt topp:-)

Ok, takk for svar! Da har jeg kjøpt, siden jeg la ut nettadressen turte jeg ikke vente..... ;)

Skrevet

Uff...nå kjøpte jeg to dresser.

Ble så usikker på størrelser. Mini er snart 2 år, og bruker str 86 og noe i 92 nå. Kjøpte først i 98, men så ble jeg så usikker på neste vinter..... Så kjøpte en til i 104.

Jaja.....får heller sende tilbake en av de når jeg ser størrelsen på....

Skrevet

Jeg har den til minstejenta, og kan fortelle at de er ganske så store i str. Jenta mi er 4, og bruker 110 i vanlig tøy. Hun har 104 i trolldressen, og den er mer enn stor nok. Den er nesten like stor som reima sin i str 110, skiller kun et par cm på lengden. Ellers er det en super dress!

Skrevet

Jenta mi er 5 1/2 og hun passer i størrelse 104, så de er ganske store, ja... Har likevel gått over til størrelse 116, men hun bruker str. 104 dressen som ekstradress fortsatt...

Skrevet

Hehe....ja da blir den sikkert alt for stor til en 3-åring. :) Sånn kan det gå når man shopper på internett ;)

Skrevet

Jenta mi har den med fast ullfor. Jeg syns den har rar fasong, er tung, litt tynn og stiv. Kommer ikke til å kjøpe igjen.

Skrevet

Min erfaring er at dressen er så lett og "tynn" at det ikke gjør noe med litt stor størrelse.

Min snart 5 åring er 124 cm og har brukt str 128 siden han var flere cm lavere.

Veldig fornøyd med dressen! Selv om den har fått et lite hull pga noe som mest sannsynlighet en skarp gjenstand, ser sånn ut på hullet.

Det er sikkert ikke til å unngå med aktive barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...