Gå til innhold

Noen som ikke har fått verre bekkenløsning i sv.skap nr 2?


Knerten's mamma <3

Anbefalte innlegg

Jeg slet så fælt første gang,og hadde kraftig b.l fra tidlig i sv.skapet.. Jeg tror jeg har et lite frø i magen nå, og det er litt med skrekkblandet fryd. Jeg elsker å være gravid, men den bekkenløsningen ødela mye av gleden.. :(

Har bare hørt at det blir verre 2 gangen, men MÅ det bli slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det mye bedre denne gangen! Nesten ikke merka noe til bekkenløsning etter u 27! (da han falt ned i bekkenet mitt)

 

Du kan være heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde verre bekkenløsning med nr1 og 2 enn nå med nr. 3! Merker veldig lite dette svangerskapet! I uke 28 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenløsning er hormonelt, selv om du har det i 1. sv.skap så betyr det ikke at du automatisk får det i 2. sv.skap. Dersom du ikke blir helt bra i bekkenet etter at barnet er fødd, vil du få bekkensmerter ved neste sv.skap, ikke nødvendigvis bekkenløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet så fælt første gang,og hadde kraftig b.l fra tidlig i sv.skapet.. Jeg tror jeg har et lite frø i magen nå, og det er litt med skrekkblandet fryd. Jeg elsker å være gravid, men den bekkenløsningen ødela mye av gleden.. :(

Har bare hørt at det blir verre 2 gangen, men Må det bli slik?

 

Jeg hadde bekkenløsning med nr.1.

Men nr.2 så forebygget jeg dette ved å ikke bære noe som helst fra jeg var 6 uker på vei, samt være veldig nøye med bevegelsene for å ikke risikere noe belastning som kunne utløse dette - og hadde ingen plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mye flinkere å ta hensyn til kroppen og å gjøre de "riktige tingene" med nr 2 og BL var mer under kontroll til tross for gangvansker allerede i uke 6. Ble også mye raskere fin etter fødsel med andre barnet. Nå er jeg 31 uker med nr 3 og det går ganske fint med BL. Tåler absolutt ingenting, men vet hva jeg må unngå og vet av erfaring at det er verdt investeringen at jeg hører på kroppen. Her er det ikke snakk om å bære noe som helst, mannen gjør ALT husarbeidet (!) og jeg går til fysio 4 ganger i uken. Ellers sover jeg og ligger i badekaret.... Kjedelig liv og slitsomt for mannen, men krysser fingrene for en herlig vår med trilleturer og friskt bekken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...