Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Skulle kjøpe meg noe snasent undertøy i dag, dro derfor på Lindex og fant en BH som det stod Bombshell på. Det hørtes jo ganske snasent ut, tenkte jeg, og tok med meg en i rette str hjem. Tok den på, og vips, puppene står ut som to store silikonpupper i str dobbel D, minst! Nå er jeg bare spent om mannen i huset vil legge merke til de, foreløpig er han veldig opptatt i en jobbtelefon. Jeg føler meg virkelig som ei silikonberte, bare tyggisen og pipestemmen som mangler, høhø....
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 me too. Men det er fordi jeg er gravid da. nice bubs.
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg også! -så lenge jeg bruker en god bh, som støtter godt! Hvis ikke er jeg mer som dette:
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Jeg også! -så lenge jeg bruker en god bh, som støtter godt! Hvis ikke er jeg mer som dette: Det der bildet har jeg sett på facebook i dag.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Haha, her også. Så pene pupper, ser meg stolt i speilet med min nye bh på. Men uten bh.. Ser ikke i speilet for å si d sånn
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 De er ikke så ille uten BH altså, men ikke riktig så store og ikke riktig så struttende. Mannen la forresten fort på når han så meg i den nye BHen min. HI
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Jeg også! -så lenge jeg bruker en god bh, som støtter godt! Hvis ikke er jeg mer som dette: Det der bildet har jeg sett på facebook i dag. OMG, har noen postet bilde av meg på feis ??? Hehe! Stjal det fra facebook ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå