Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Kl er ikke ni engang og jeg kjenner meg daaausliten. Alenemamma også, til en jente. Hver dag stresser vi til skole/barnehage og er stortsett hjemme i halv 5 tiden hver dag. Så venter middag, stell og legging. + en maaasse husarbeid som jeg ikke får gjort siden jeg er så sliten.. Rundt denne tiden når jenta faktisk sover er da jeg har tid å gjøre ting, får såå dårlig samvittighet når det ser halvveis herpa ut her og jeg må ta i skippertak for å shine huset..Burde legge meg tidlig, men greier aldri å være i seng før rundt 23-24 tiden på natta, også opp igjen kl 06 på morningen.. ååh *gjesp*
Gjest happy mom:) Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 11-12 tiden, ikke før...står opp ca 6.30/6.45 hver dag. Men jobber bare 3 dager i uken heldigvis, så tar en del husarbeid når jeg har fri.
Skylander Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Bruker som oftest å legge meg i 10 halv 11 tiden, og står opp senest 06.30 på morningen.
Fire småtroll Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Legger meg en gang mellom 21.30 og 22.30, som regel i 10-tiden. Står opp halv sju, men blir som regel vekket av et lite troll som vil opp i sengen til mamma og kose en gang mellom 5.30 og 6 om morgenen.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Legger meg nesten alltid aaaaaaalt for seint... Det blir som regel midnatt og det er for seint når reveljen går kl 06...
LuksusLiv Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Legger oss som regel rundt kl 23 på hverdagene. Står opp en gang mellom 6.10 og 7.45, alt etter som når jeg skal på jobb den dagen.
Kliko Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er også alenemor, og klarer å ha det rent og ryddig her for det. Har lært meg det at om jeg rydder opp ting med en gang så blir det ikke rotete ( rydde vekk middagen når vi er ferdig å spise, henge opp klesvask med en gang maskina er ferdig, re opp sengene når vi står opp osv.) Men nå skal det sies at jeg er en av de som har "støv på hjernen da.." Legger meg mellom halv ti og halv 11 en gang, oppe 0530 hver dag. Så tidlig i seng da.
Bondejenta Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Vi har fire barn og er overtrøtte alle mann heile tida ;p Tenåringen vil vere oppe heile natta, minstesnuppa på 5 mnd vil legge seg kl fem om ettermiddagen.. og stå opp fem om morgonen.. Vil gjerne duplikere meg om nokon har eit apparat til det. Legg meg alt mellom halv ti og elleve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå