Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 når man ikke har fått mensen tilbake etter fødsel? eller jeg tror iallefall ikke jeg har fått den. Fullammer og går på minipiller..er litt sånn engstelig for at jeg kan være gravid, men det skal vel godt gjøres?? 6 mnd siden fødsel.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Skulket du naturfag på skolen du? Selvsagt kan man bli gravid før mensen kommer. Man har jo som regel alltid eggløsning FøR mensen, og det er ved eggløsning man blir gravid.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Hahaha! Du lurer ikke oss til å gå med på en sammenslåing av Dib og Bim med denne;) Pell deg inn på Bim med "er jeg gravid?"-innlegget ditt!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Alt er mulig. Det er til og med mulig å bli gravid mens du er gravid fra før.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 jeg skal drikke seamanshot i helga, og er litt bekymret for evt graviditet. Seaman kan jo fort høres ut som sperm på engelsk, og selv om jeg har spiral så er jo sjansen der... Hvordan kan jeg beskytte meg, bør jeg stå over hele shotten?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 jeg skal drikke seamanshot i helga, og er litt bekymret for evt graviditet. Seaman kan jo fort høres ut som sperm på engelsk, og selv om jeg har spiral så er jo sjansen der... Hvordan kan jeg beskytte meg, bør jeg stå over hele shotten? Om det er snakk om seamen så veit jeg om ei som blei gravid på en fiskebåt så jeg syns du burde stå over
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 jeg skal drikke seamanshot i helga, og er litt bekymret for evt graviditet. Seaman kan jo fort høres ut som sperm på engelsk, og selv om jeg har spiral så er jo sjansen der... Hvordan kan jeg beskytte meg, bør jeg stå over hele shotten? Ta den som bodyshot fra nnavlen til en JOMFRU, så går det bra. Faktisk jævlig kjipt av oss å ikke la bim'erne bli med på moroa her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå