geitemarken Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Lille ble syk og vi må avlyse barneselskap på kort varsel. Kaka var ferdig pyntet med smørkrem å alt. Kan vi fryse ned kaka slik at vi kan bruke den om en uke? Synd å måtte lage en ny da det ble en kjempe fin harepuskake:o)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Kake med smørkrem kan fint fryses, men hvis du kar på noe annet som pynt kan det bli stygge farger når den tiner.
geitemarken Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 Så da bør vi ta av non-stoppen? Enn seigmennene?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville tatt dem av, men det kan hende det kan gå bra å la dem sitte på. Hvis du lar dem sitte på så ta av plastdekke før den tiner slik at det ikke blir liggende fuktighet under plasten.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville tatt av pynten, den vil antakeligvis bli seig og klissete når den tiner. Men du kan prøve å dekke kaken helt tett med plast, og så la den tine i kjøleskap for å minimere kondensdannelse. Det er likevel ikke å anbefale, for jeg tror nok pynten lett blir ødelagt etter en tur i fryseren (eller rettere sagt etter en opptining fra frossen tilstand).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå