mamma`n til 3 gutter Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 vurderer Kreta, noen som vært der... evt Tyrkia... hva er best??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Kreta er best. Tyrkia er veldig varmt midt på sommeren, og tyrkerne er veldig masete
mamma`n til 3 gutter Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 noe spesielt sted /hotell på kreta da??
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Syntes Kreta var forferdelig kjedelig i forhold til Tyrkia. Tyrkia er best i slutten av september og begynnelsen av oktober. Men så elsker jeg å shoppe, er nok derfor jeg liker Tyrkia.
mamma`n til 3 gutter Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2012 vil gjerne ha et sted nære stranda, vi er strandmennesker. helst også med litt underholdning på kveldstid.. og aktiviteter for barna...
3 nøtter til Askepott Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Fig tree bay på kypros er ett flott sted for barnefamilier. Tyrkia er bare masete og hellas hadde jeg aldri tatt sjansen på og reise til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå