Gå til innhold

Hei!


Mor til Oda&Olav

Anbefalte innlegg

Skrevet i dag, 17:09#1

Jeg heter Linda, er 33 år og ble mor til Olav for litt over ti mnd siden. Jeg har en datter fra før som heter Oda, på 6 år.

 

Jeg var veldig aktiv på forumet her inne da jeg gikk gravid med Oda og litt da jeg hadde Olav i magen.

Nå har jeg lyst til å bli mer aktiv igjen på forumet :)

 

Olav kom nesten to mnd for tidlig men var sterk og moden til å være både undervektig og liten, heldigvis. Jeg utviklet alvorlig svangerskapsforgiftning i uke 33 og alt kom som lyn fra klar himmel med hastekeisersnitt før krampene kom. Sykere har jeg aldri vært, men alt er glemt og jeg nyter tilværelsen stort hjemme for tiden med Olav, og er så takknemlig for at alt gikk så bra til tross.

 

Selv bor jeg på Fagerborg i Oslo og er straks ferdig sykepleier. Rakk å levere bachelor før det smalt med sykdom, så nå har jeg bare småtterier igjen..

 

Gleder meg til å "bli kjent" med dere her inne :D

 

Smil fra Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

tror ikke at dette forumet er særlig aktivt lenger. Derimot er prematurforumene på facebook ( både en åpen og en lukket gruppe) veldig aktive.

Velkommen dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

tror ikke at dette forumet er særlig aktivt lenger. Derimot er prematurforumene på facebook ( både en åpen og en lukket gruppe) veldig aktive.

Velkommen dit.

 

Takk for tipset :D Skal gå inn og sjekke der jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også kikket endel her inne, men det er så stille her..hvilken prematurgruppe er det på facebook?:)

Jeg har en som var prematur og dysmatur, og som ble forløst med hastekeisersnitt og alt det innebærer.

Kjenner ingen andre med premature :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...