Gå til innhold

gravid og plutselig fett hår??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har den siste uka plutselig fått skikkelig fett hår. aldri hatt problemer med det før, jeg bruker dobbelt så mye shampoo og vasker og skyller flere ganger i dusjen for å få det bort men ingenting hjelper.. er 23 uker på vei, kan det ha en sammenheng med graviditeten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har den siste uka plutselig fått skikkelig fett hår. aldri hatt problemer med det før, jeg bruker dobbelt så mye shampoo og vasker og skyller flere ganger i dusjen for å få det bort men ingenting hjelper.. er 23 uker på vei, kan det ha en sammenheng med graviditeten??

 

Jeg fikk også det, varte noen uker, jeg hadde aldri hatt det før. Men det gikk over da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og. Jeg brukte natusan babyshampo som jeg hadde fått prøver på. Det ble til at jeg brukte det hele graviditeten. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er 21 uker på vei og har akkurat blitt plaget med fett hår. Utrolig udigg. Må ha det i hestehale for å skjule det værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig plaget med fett og merkelig hår i svangerskapa. Er helt nødt til å vaske det hver dag, vanligvis vasker jeg det annenhver dag.. Var verst første trimester da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...