Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Vaknet kl.06.00 i dag. Forferdelig vondt i hodet, frøs. Ble etterhvert kvalm, og kastet opp i åtte tiden. La meg til å sove, og sov 7 timer i strekk. Nå er formen fin. Har fått i meg mat, og kun litt sliten i kroppen. Hadde dere reist på jobb i morgen. Hører jo om denne 48 timers regelen, men er usikker på hva dette var. Skal på jobb 18.00 i morgen kveld...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Om du jobber med eldre eller syke så syns jeg du burde bli hjemme. Om du ikke jobber med eldre og syke så kan du gå på jobb dersom du ikke kaster opp noe mer og formen ellers er fin.
maxim Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 er du like fin imorra så hadde jeg dratt på jobb
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Jobber ikke med eldre/syke. Satser på at formen holder seg da
lille sprelle Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Så lenge du ikke jobber med barn eller eldre/syke, ser jeg ikke noe problem med det. Husk god håndhygiene. Hoste gjør man selvsagt i albuen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå