Gå til innhold

Å bli god og full i eget bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er ikke det ganske smakløst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja. Da hadde jeg fått tidenes fylleangst:P

Skrevet

Spørs jo hva du legger i full og god? For meg er det i festhumør, dritings er noe annet. Og det passer seg ikke. :-)

Skrevet

Kommer litt an på bryllupet synes jeg.

Var i et skikkelig "bondebryllup" en gang. Både brud og brudgom var ganske så fulle. Men de koste seg gløgg i hjel, og det er jo det viktigste :)

Alle hadde en super kveld.

Skrevet

Uff ja det er en uting. Litt surrete er greit, men ikke skikkelig full. Å være for sliten etter en herlig feiring til at man orker sex pÅ bryllupsnatten er en ting, men Å ikke kunne fordi den ene er for full er veldig fyfy. Nesten en dealbreaker, vil jeg si. Bruden bør ikke ligge og spy i den fine kjolen sin. Eller brudgommen sovne i gangen. Strengt tatt bør ingen gjøre noe som fører til fylleangst heller enn en lykkelig oppvÅkning neste morgen. SÅ nei, jeg synes ikke det er greit Å være full i eget bryllup. Ikke i andres heller, for min egen del.

Skrevet

I bryllupet til en venn av meg, så ble brudeparet dritings, og en del av gjestene også.

Så startet familiene til brudeparet en vanvittig krangel seg i mellom, og det endte med at vi og flere andre forlot hele festen.

Det er ikke akkurat dagen for å ta opp familieuenigheter, når alkoholen kommer inn så går vettet ut, ihvertfall der i gården.

Ekteskapet varte kun ett år..

Skrevet

I bryllupet til en venn av meg, så ble brudeparet dritings, og en del av gjestene også.

Så startet familiene til brudeparet en vanvittig krangel seg i mellom, og det endte med at vi og flere andre forlot hele festen.

Det er ikke akkurat dagen for å ta opp familieuenigheter, når alkoholen kommer inn så går vettet ut, ihvertfall der i gården.

Ekteskapet varte kun ett år..

Skrevet

I et bryllup jeg var i, var bruden full allerede da hun entret kirken. Var visst så nervøs at hun drakk litt for mye på frisørsalongen og i bilen på vei til kirken.. Sjangla nesten..

På selve bryllupsfesten ble brudgommen også dritings og headbanga hodet sitt ned i barkanten og fikk et stort kutt rett over nesa som måtte sys..

Moren til brudgommen satt på dass og grein store deler av bryllupet fordi hun syntes alt var så fælt..

Ble en fyllefest uten like.. Men det var i brudeparets stil, og de ville ha det sånn, så da ble det sånn:)

Skrevet

Alt med måte vil jeg bare si..

Gjest Tullmusa83
Skrevet

For noen folk som vanker på dette forumet. Forventer at brudeparet skal ha fri flyt av alkohol til alle gjestene, men gud forby at brura og brugommen slår seg løs på noe som mest sannsynlig er den dyreste festen de holder i sitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...