Gå til innhold

Skal vi slå sammen anonymforumene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg vil gjerne ha deres mening om en ting.

Det er flere som synes at aktiviteten har gått til ned i anonymforumet, og det kan nok stemme.

Derfor lurer jeg på om vi bør slå sammen anonymforumet på Barn i magen og på Din baby, slik det var før?

Kjør debatt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja!

jajajajajajajajajajajajajaja!

Skrevet

Ja takk! Er vel egentlig ikke noe å diskutere? Virker på meg som at alle vil at de skal slåes sammen.

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

jAJAJAJAJAJJA!

JA!

Definitivt!

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Ja, veldig gjerne!!

:)

Skrevet

Ja. kan dere gjøre sånn at man automatisk blir anonym også? Ser det er mange som egentlig vil være anonyme, men så glemmer de og trykke på den anonym knappen.

Skrevet

JA! Kjedelig å måtte gå frem og tilbake mellom BIM og DIB...

Skrevet

Ja, og enig med r0zaku!

Skrevet

Øy, hallois, det var ramaskrik her når dere la om og splittet forumene, men da sa dere at det ikke lot seg gjØre å samle dem igjen med det programmet dere bruker nå. Men nå skal dere ha debatt på om vi vil ha dem slått sammen igjen?

SELVFØLGELIG SKAL DERE SLå DEM SAMMEN IGJEN DERSOM DERE HAR MULIGHET TIL DET!!!

Det er da ingenting å ha debatt på, det er bare til å kjØre på! :)

Skrevet

jaa :D

Skrevet

Ååååhhhhh... Er det nå vi skal få alle "jeg hadde sex for to minutter siden, kan jeg teste nå?" og " jeg er gravid i uke fem og spiste en kyllingfilet som kanskje var litt rosa inni, har jeg drept barnet mitt?"-trådene på dinbaby?

Skrevet

Jæææææææsssssssss! (bortsett fra at da blir jeg avhengig igjen, men det får være :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...