Gå til innhold

Stol til matbordet, hvem skal jeg velge????


Bamsemums86

Anbefalte innlegg

Hei.

Er litt tidlig ute med mine innkjøp, men lurer på hvilken stol som er best og tryggest å bruke. Tenker enten at det blir en Stokke Tripp-Trapp stol eller en Sofus spisestol fra barnas hus. Er det noen som har erfaringer eller synspunkter på den beste? Takknemmelig for råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en tripp trapp og den billige fra IKEA - koster vel 200 eller noe. IKEA sin brukes til stadighet pr i dag, men kommer vel til å skifte til tripp trapp om noen mnd når han blir litt større.

 

Veldig fornøyd med billigstolen fra IKEA. :) Tripp- trapp for litt eldre kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne http://www.treklover.no/tk/public/openIndex/view/list_.html?ARTICLE_ID=1119428761033&session_MNU=1119428761033

 

og er kjempefornøyd.

Har tripp trapp til ungene når de blir så store at de vokser utav denne.

 

kanskje unødvendig med to stoler, men veldig greit å kunne bruke stolen til lek og tegning senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokke! Angrer som bare det på at eldste ikke fikk stokke stol, nr 2 får det. Kjøper babydelen til Stokke stolen slik at vi bare trenger 1stol. Stolen er dyr, men varer i genrasjoner eller kan selges etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor mye koster den:)

 

Hvis det var til meg du spurte hva den kostet så aner jeg ikke.

Det var en gave jeg fikk til min førstefødte for 8 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye koster den:)

 

Hvis det var til meg du spurte hva den kostet så aner jeg ikke.

Det var en gave jeg fikk til min førstefødte for 8 år siden...

 

Oki:-) ja, glemte å skrive til deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi arvet en tripptrapp stol fra stokke som vi malte. Er brukt til 5 barn fra før uten at det syntes. Malte den rett og slett fordi vi ville. Kjøpte bare ny lærreim til bøylen, kostet 60 kr. Er kjempefornøyd med denne stolen og må kanskje kjøpe ny for jeg tror ikke eldstejenta har tenkt å gi fra seg den enda, kan jo brukes i veldig mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for Stokke stol ja. Er veldig fin til alle aldre, både med bøyle og sete og etterhvert kun stolen. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til storesøster brukte vi Antilop fra Ikea frem til hun var 2 år - var veldig fornøyd med den :) Har min gamle tripp trapp hos pappa, men synes ikea sin var best den første tiden. Lettere å rengjøre, og følte hun satt bedre i den.

 

Til babyen i magen kjøper vi tripp trapp med nyfødtsetet til - savnet virkelig en stol i vår høyde da storesøster var baby så er superglad den har kommet :) Så ser vi når babyen blir større om vi hopper over til ikea sin en periode, eller om h*n blir sittende i tripp trappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...