Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Dib Jeg har fire barn og en mann som er selvstendig næringsdrivende og jobber mye så jeg kan ikke skryte på meg så mye fritid akkurat.. Men jeg er en bokorm og bruker mye tid på å lese, det er 100% avslapning for meg å bli dratt inn i et helt annet univers og lese om andre mennesker og andre steder en stund. Det er min fritid! Leser nok ca 3 bøker i uken i snitt, men da ser jeg veldig sjelden på TV, leser når ungene er lagt for kvelden.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Dib Jeg har fire barn og en mann som er selvstendig næringsdrivende og jobber mye så jeg kan ikke skryte på meg så mye fritid akkurat.. Men jeg er en bokorm og bruker mye tid på å lese, det er 100% avslapning for meg å bli dratt inn i et helt annet univers og lese om andre mennesker og andre steder en stund. Det er min fritid! Leser nok ca 3 bøker i uken i snitt, men da ser jeg veldig sjelden på TV, leser når ungene er lagt for kvelden. Feil, 2 bøker i uken i snitt, 3 blir litt mye selv for en bokorm som meg
Mandalas Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Det går i perioder. Noen perioder leser jeg mye. Jeg elsker egentlig å lese. Men det siste halvåret har jeg blitt ganske daff og nå går altfor mye tid bort til meningsløs surfing og wordfeud *pinlig* Håper jeg snart kommer inn i mitt ess igjen og begynner å lese og bruke fritiden på mer givende saker.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Fritiden blir brukt på husarbeid for tiden, syns ikke tiden strekker til lenger. Jeg liker å tegne, male og andre hobbyaktiviteter. Så har jeg tid prøver jeg å sette meg ned med det, men ikke blitt tid i det siste. Skal ofte sette meg ned, ungene vil være med men endt med at jeg hjelper de med ting slik at jeg aldri får begynt på noe. Fikk meg hobby i våres, plante og så. Så om en månedstid er det tid for å begynne på det igjen, og det gjelder jeg meg til. Håper jeg får meg drivhus i år, slik at jeg kan så enda mer enn i fjor.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Dagdrømming...hehe.. Jeg maler og tegner veldig mye. Innimellom må jeg bare la være, for jeg blir så oppslukt at 4-5 timer bare forsvinner, og samboeren blir grinete Desverre så blir mye fritid brukt på husarbeid også...jeg prøver å roe ned litt på den fronten, det er faktisk ikke såååå viktig.
kaklemor Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Jeg scrapper og strikker og koser meg med permisjon Nå studerer jeg fullt så fritiden går mest til studier
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Jeg bruker en del tid på data og sudoku, og når barna er i seng liker jeg og sykle litt foran tv, ta en dusj og beina på bordet foran mer tv ev. data om samboeren ser på noe kjedelig. Hvis jeg hadde hatt en hel dag eller helg for meg selv hadde jeg nok prioritert data, tv, trent, dusje, sove lenge, besøke venninne®, lage noe god mat, shoppa (i alle fall gått og trasket litt i butikker ) og løst sudoku
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Det meste av fritiden brukes selvfølgelig på husarbeid og ting jeg gjør sammen med barna, men ellers så løper jeg en del og går minst en skikkelig skitur uten barn i uka, trener 4-5 ganger i uka. Jeg liker å bake og noen ganger holder jeg på med et håndarbeid eller treffer venninner (ca en gang pr mnd). Jeg er glad i å lese. Det gjør jeg hver kveld på senga, men det meste av fritiden går nok med til TV og nett.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #11 Skrevet 9. februar 2012 Rydder...... Eller ser jeg på TV. Sitter foran dataen. Før spilte jeg mye data. Sims.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Ser at ingen skriver at de bruker noe av fritiden til kvalitetstid med mannen... Merkelig...
Magia Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Prøver å holde på med kreative ting, men jeg har alltid tusen prosjekter, og ingen jeg egentlig fullfører.. Håpløs! Som regel ser jeg på tv, eller sitter på nett. Hater at jeg sløser bort så mye tid på det, så innimellom har jeg perioder hvor jeg skal lette litt på samvittigheten og leser mye bøker eller tegner/maler.
Mandalas Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Jeg må svare igjen jeg. Når jeg tenkte på fritid, så tenkte jeg når jeg er alene hjemme og utenom husarbeid. Husarbeid så jeg ikke helt på som fritid Selvsagt må jeg også rydde, vaske etc. Og selvsagt spiller jeg spill med barna og er med dem også. Og iblant klarer jeg å trykke inn litt tid med mannen i det hele. Men når jeg er helt ego så blir det data.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Strikker, er hos hestene, tegner/maler, ser serier, steller med kattene,leker med ungen, går tur med mannen... Mye rart det
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Husarbeid, trening, leksehjelper, kjører/henter unger, treffer venninner ca 2 - 3 ganger i måneden (fast) noen ganger oftere. Ser tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå