Gå til innhold

Beste rens og krem for en uren hud i moden alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så jævla føckings lei! Gledet meg til å bli voksen og få fin hud. Den dagen kom aldri. Nå begynner jeg å få rynker i tillegg!!

Huden har store porer.

Underhuden er fet og overhuden veksler mellom å være stram og flassete for så etter noen timer være blank og fet.

Prøvd det meste. Ble ikke bedre av md-formulation.

Har også prøvd Delacin, Skinoren og en a-syrekrem på resept.

Har også vært innom det meste i hudpleiesesalonger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg vasker med "Pure" fra Garniere og så bruker jeg vanlig Nivea ansiktskrem.

Vet ikke om det er beste sort, men min hud holder seg godt av den behandlingen.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt en renseserie for uren hud. Du har tydeligvis en dehydrert-/blandingshud. Det kan jo være at du produserer mer talg fordi du er dehydrert og huden kompenserer for det den mangler.

Hold deg unna ting som virker uttørkende, men bruk fuktgivende kremer som gjerne absorberer talg og olje og derfor virker mattende.

Er det noen partier som er tørrere/fetere enn andre. Kanskje du burde prøve to typer kremer, avhengig av hvor du smører.

Renseprodukter er gull verdt, men bruk noe som er mildt og beroligende for huden.

Avene har mange gode produkter, etter min erfaring. Her varierer det hva jeg bruker etter årstid og hvordan huden er for tiden.

Skrevet

Jeg varierer mellom No7 og Avene fra apoteket, er veldig fornøyd med begge de seriene.

Jeg har også kviser og tette porer, særlig rundt mens, samtidig som jeg har tørre partier som kan flasse. Er 37 år så huden er godt "moden" også....

Spør på apoteket, jeg har blitt veldig positivt overrasket både over kunnskapsnivået dere og ikke minst produktene de kan tilby.

Skrevet

Perricone md ... Veldig dyre men funker

Skrevet

Jeg har ganske lik hud som deg, og har strevd i årevis for å finne noe som funker... Det jeg etter hvert har funnet ut at virker best på meg, er rensemelk for tørr hud, jeg bruker Vichy sin og renser morgen og kveld, en natt - antirynkekrem for fet hud og øyekrem på natten. Jeg bruker Vichy her også. Bruker den som er i metallflaske, som er fra 30 år og oppover og øyekrem i samme merke (husker ikke navnet). På dagen bruker jeg en krem som gir veldig mye fukt, men ikke inneholder fett, tror den heter Vichy aqualia thermal. Dette er det jeg etter mange års forsøk har kommet fram til at passer meg best... Vichy kjøpes forøvrig på apoteket.

Skrevet

Har du prøvd krem fra dermalogica?

Skulle anbefale rens fra MD formulations,men det har du jo prøvd.

Viktig at du bruker rett type krem for huden din. Jeg brukte fet krem fordi jeg opplevde min hud som tørr. Men på hudpleiesalong mente hun at jeg ikke hadde spesielt tørr hud - og anbefalte meg en annen krem. Ble mye bedre av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...