Gå til innhold

Jeg skal på UL idag :)!!!!


Gjest ________

Anbefalte innlegg

Gjest ________

Klokka 14.00

 

Veldig spent på termin, med første mann fikk jeg den flyttet hele 23 dager tilbake :( håper jeg slipper det denne gangen og at jeg ca er så langt på vei som jeg tror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til. .:)

 

 

Eller, nå er vel ul over, så håper det gikk bra og at du var så langt på vei som du trodde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ________

....:( har visst hatt en MA :(.... Fosteret var 10+1 så jeg var vel lengere på vei enn hva jeg trodde, så ganske fin ut i profil med nesetipp og armer og ben....

 

;'(

 

Skal tilbake på mandag og bli satt igang med tabletter, gruer meg til det, tenk om jeg får se noe jeg ikke vil, men så vil jeg kanskje se også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar, stakkars deg :( blir så utrolig lei meg på dine vegne :( har opplevd akkurat det samme selv og det er rett og slett bare forferdelig:(

Håper det går bra med deg og at du klarer å se framover etterhvert....

Goklem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ________

Har hatt mange gravid symptom, siste uke har jeg spydd et par ganger og vært kvalm, sliten, stikkinger, og begynnende bekkenløsning...

 

Hjertet til lille må ha sluttet å slå siste døgnet utifra siste mens var h*n hun bare en dag kortere. Og idag var jeg bare litt kvalm når jeg sto opp iforhold til hva jeg har vært tidligere, så symptomene forsvant idag.....

 

Nå gruer jeg meg til mandag, :( enda jeg innerst inne håper at det lille hjertet bare begynner å slå av seg selv igjen enda jeg vet det ikke kommer til å skje, men kanskje bare denne ene gangen så skjer det et medisinsk mirakel ... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Stakkar deg:( syntes det var lenge å vente til mandag. Da eg hadde min MA fikk eg tab med en gang det ble oppdaget. Fikk også ta tabelettene heime hos meg selv. Var vondt men "godt" å bli ferdig med det og få

Lov å begynne på nytt raskt etterpå! Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...