Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Kan noen hjelpe meg med å lære meg å sette pris på hverdagen? Nå har det vært så mye store hendelser/begivenheter en lengre periode, og plutselig er det stille. Ingen store ting å se frem til i nærliggende fremtid. Nå skal jeg liksom "lande"... Er jo nå man skal nyte hverdagen og gjøre den litt spesiell. Men sliter som sagt med å finne de små gledene. Noen som har noen gode tips? Hvor bør jeg lete? Hva i hverdagen setter du pris på, og hvorfor? Takker for alle svar og tanker
bobbelfru Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Jeg setter pris på og våkne, kose meg med mannen og barnet mitt. Gleder meg til å gå på jobben for så og sette meg på bussen for å hente datteren min lage middag etter endt dag. Så gleder jeg meg til å ha en time eller to alene med mannen før det er sengetid for meg og. Nå har jeg netopp hatt noen tøffe år med egen, mannen min og barns sykdom. Hatt en sorg periode i forbindelse med diagnose på barnet mitt. nyt dagen og kos deg Ha en flott dag.
Guttaboys Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Les bloggen til Marthe Sofie Grorud. Den får deg til å sette pris på både hverdagen og livet... Det er mitt tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå