Gå til innhold

Er 26000 kroner utbetalt etter skatt dårlig??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe får ta meg sammen da. synes det var litt lite med tanke på at jeg fikk helligdagstillegget for og ha jobbet i jul og nyttår! Men neste lønning blir nok kraftig redusert:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor mye du har jobbet for de pengene, hva slags utdanning og erfaring du har osv.

 

For en butikkansatt er det MYE, for en lege er det antagelig lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at du kan tjene så mye med så liten stilling?? Jeg er spes. spl. med 80% stilling og får utbetalt ca. 23.000 i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleier, jobber natt, har 50 %. Tar noen ekstravakter på dag, så mye jeg kan faktisk, men lønna denne mnd ble 22000. Kunne ha trengt et par tusen til i mnd ja.... så synes din lønn var veldig bra ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer jo litt an på hvor mye skatt du betaler også.....

 

Er litt skummelt hvis du betaler for lite skatt og får gode utbetalinger for da får du deg bare en smell der.

 

Min mann tjener veldig godt, men har ikke mer utbetalt grunnet opp mot 50% skatt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100 %, har 6 års universitetsutdannelse, 14års bransjerfaring og mindre utbetalt enn det hver måned ... Men det er jo lønna før skatt som er interessant egentlig, alle betaler jo forskjellig skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde brutto på over 35.000 kroner denne måneden.

Og jobber i det private, og har forhandlet meg frem bedre lønnsbetingelser.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritglad om jeg hadde fått 26 000 kr utbetalt:) Men det kommer vel an på hvor mye man jobber, utdannelse, yrkesretning, ansiennitet osv. hva som er bra og dårlig lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider