Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Er så lei. Går det noen gang over? Han vekker eldre søsken grytidlig om morran, er liksom ikke til unngå i lytt hus. Og får flaske om natta ennå fordi vi ikke har orket avvenningskampen. Verdens trøtteste mamma...
butt Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Slik har vi det her også. Har egentlig ingen råd å gi deg, er rådvill, sliten og ganske oppgitt selv. Men det er jo mulig nettene blir bedre etter nattavvenning? Det skal nok ordne seg etter 2-3 netter, så det er kanskje verdt å ta opp kampen? Selv har vi heller ikke orket å ta opp kampen, men her er det full matnekt i tillegg, så tør ikke heller på dette tidspunktet. Min er også 8 mnd forresten. Kan ikke skjønne annet enn at det må bli bedre snart, vi får vel bare holde motet oppe! Har hun/han alltid vært mye oppe, eller er det bare en periode? Sender deg en trøstende klem:)
PetitAnge Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jenta mi på 8 mnd har også blitt litt "styrete" på natta, ikke hver natt, men ofte. Våkner flere ganger og vil ha pupp, evt ligger hun bare og bakser/sparker i dyna/prater.. Hun var en sann sove-engel sine 6 første måneder, spiste én gang om natta og sov leenge på morgenen De siste 2 mnd nå har hun vært mye mer urolig - feil utvikling! Jeg har også lurt på om hun kanskje kommer til å sove bedre når hun blir avvendt nattspisingen, kan jo godt hende det virker forstyrrende for dem - at de er så vandt til å skulle våkne flere ggr på natta for å spise. Vi har heller ikke orket ta den kampen ennå, men merker at den kommer til å bli vanskeligere jo lengre vi venter, hun begynner jo å bli så bestemt.. Håpet er jo at hun slutter av seg selv, hehe Er også vanskelig å få henne til å ta pupp på dagen nå,hun er så opptatt med omgivelsene, så det er også en grunn til at jeg synes det er ok å fortsatt gi henne på natta (DA har hun tid!)
kaklemor Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Er så lei. Går det noen gang over? Han vekker eldre søsken grytidlig om morran, er liksom ikke til unngå i lytt hus. Og får flaske om natta ennå fordi vi ikke har orket avvenningskampen. Verdens trøtteste mamma... Må spørre om hva du gir til kveldsmat? Min sønn på 8 måneder har det slik at etter kl 17.00 så skal han spise oftere og mer. Istedet for flaske på natten så gi vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå