Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Men nå må jeg snart...skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Herreguuud så jævlig jeg har det nå ((
Appelsinpiken Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Ja. Ble henvist til psykolog og la en behandlingsplan der de store inngrepene skulle bli gjort i narkose. Så ble jeg gravid. .. så må vente til ungen er ute. Ta kontakt med en klinikk som kan dette. Selv bruker jeg apollonia. De vet hvordan vi som sliter må følges opp. Lykke til
Appelsinpiken Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Og få noen andre til å ordne timen til deg. Her er det min far som ordnet alt det praktiske. Hadde aldri kommet meg til tannlegen uten han.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Eneste grunnen til at jeg går til min tannlege, er fordi han gir meg Valium når det er større saker som skal ordnes. Nå høres jeg ut som den narkisen, uff Men med Valium innabords er det langt lettere å takle stolen og situasjonen. å gå til kontroll er greit nok, men det er kun fordi at jeg vet om ulykka er ute, så får jeg Valium og da er det nesten overlevelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå