Gå til innhold

Hva slags 7-seter hadde du valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Ford Galaxy fra før, men den skal byttes ut nå. Har sett litt på Opel safira og touran.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Opel Zafira 7 seter..

 

Hatt både 2002- og 2006-modell, og er veldig fornøyd :)

Skrevet

I følge min svoger som jobber for naf, er opel zafira en av de 7seterene de oftest må hente, så hadde hvertfall ikke satset på den... :P

Skrevet

Jeg elsker vår Peugeot 5008

Skrevet

Vi har touran 7 seter. Veldig fornøyd med det. Vi bruker ikke de 2 ekstra setene ofte, men veldig praktisk å ha. Grei baggasjeplass og enkelt å vippe frem setene. Og så liker jeg at bilen ikke er for stor. Men hadde ikke valgt touran hvis man var avhengig av de to ekstra setene daglig for litt større barn.

Skrevet

Takk for svar;) Ikke lett å kjøpe bil når en har null greie på biler!

Skrevet

Vi har touran 7 seter. Veldig fornøyd med det. Vi bruker ikke de 2 ekstra setene ofte, men veldig praktisk å ha. Grei baggasjeplass og enkelt å vippe frem setene. Og så liker jeg at bilen ikke er for stor. Men hadde ikke valgt touran hvis man var avhengig av de to ekstra setene daglig for litt større barn.

 

Vi har tre barn under 3.5 år, så avhengig av tre seter. Og et bonusbarn som er større. Vi er nok avhengig av 7 seter.

Skrevet

En helt ny peugeot 807 :)

 

Kunne også hatt en VW Maxi Caddy Life.

 

Har en Ford S-max nå og er ikke 100% fornøyd med den.

Skrevet

Peugeot 4007 7-seter suv!! Uten tvil :)

Vi kjøpte denne for et år siden, da vi trengte plass til 3 barneseter, og den fungerer utmerket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...