Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Noen gode ideer kostyme til en ettåring? (15 mndr) Helst noe som ikke inkluderer 'hodepynt' for det tviler jeg på at hun vil ha på..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Vår lille var bare litt over 1 år da bhg hadde karneval i fjor, og da var hun en liten kattepus;) Kjøpte en svart drakt som var hvit på brystet og med en liten hale. Den hadde også hodepynt, men som du sikkert har erfart blir ikke den sittende på mange minuttene... hehe! Den hele drakten var genial, bare å dra på som en dress med borrelås foran. Også malte vi værhår på henne. Så det kan jo være et tips;)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Marihøne:) kan ikke tenke meg noe søtere en en mini marihøne får kjøpt kostyme på br leker masse fine kostymer der
Puppen og lillemor Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Har tenkt på marihøne faktisk.. Men da bør hun kanskje ha sånne følehorn på hodet
3 er nok! Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Klesbutikker selger rimelige sommerfuglvinger og ballerinaskjørt dersom du ikke vil bruke mye penger på det. Min datter var pÅ karneval da hun var ca 15 mnd, og hun Bestemte selv at hun ville være byggmester bob. Brukte vanlig snekkerbukse med rød body under og lekeverktøy festet til belte med strips. Printet ut og laminerte et ID bildene Bob som jeg hang på brystet hennes. Hun hadde også lilla boots. Hadde jo alt fra før så jeg betalte ingenting for kostymet. Hun fikk masse, masse oppmerksomhet og skryt for det:) sikkert artig med små jenter som er noe annet enn prinsesser og ballerinaer. Ellers er jo alle lekebutkkker og Nille fulle av karnevalsutstyr om dagen
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Orker ikke å bruke masse penger - derfor jeg spør her inne om tips.. Marihøne kan jeg kanskje oppnå med svart strømpebukse og rød body som jeg tegner på svarte prikker.. Med følehorn på hodet så er vi kanskje i mål.. Har tenkt litt på trollunge også.. Rufsete hår, t-skjorte med belte i livet, hale, osv HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Kanin eller et annet dyr er veldig greit. -Strømpebukse i passende farge som du syr på hale. -"Pusete" hettejakke som du fester ører på. -Noen påmalte værhår og sort nese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå