Gå til innhold

Har rockering med vekt fungert på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å prøve dette for å få vekk litt av magen og håndtakene. Jeg trener tre ganger i uken, men dette blir liksom ikke borte. Fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter! Dette lurer jeg oså på. Min rockering ligger fremdeles i skapet da...tenker på å ta den frem;)

Skrevet

Ja, sammen med annen trening så funket det på kjærlighetshåndtakene mine. :)

Skrevet

Åh ja, både cm og kilo er borte og bilringen snaaaart borte :)

Skrevet

Funker som bare det! Kjempebra. Kjenner fler som har fått mega resultater av og bruke det.. Men selv har jeg ikke tatt frem min.. :P Latskap..

Det går jo ikke an og punktforbrenne, Men det hjelper veldig på blodsirkulasjonen i midje-området, som gjør at kroppen lettere kvitter seg med avfallsstoffer og fett som ligger lagret.

Skrevet

Funket veldig bra på mine "love handles" :) 3 mnd og magen var betydelig forbedret!

Skrevet

Hvor ofte og hvor lenge av gangen bruker dere den da?

Skrevet

De jeg kjenner bruker den kun 10 min hver dag. 5 minutter hver vei

Skrevet

20 minutter 4 -5 dager i uka. Forran tvn.;)

Skrevet

Jeg har jo trent og slanket meg litt ved siden av, men er sikker på at rokkeringen har gjort mye av jobben rundt midjen.

Jeg gikk ned ca. 8 kilo på et par mnd. i fjor. Jeg går over alt, utenom det trener jeg ikke. Bare rokkeringen. Jeg brukte den 20 min. hver kveld, 5 dager i uka. På de ukene gikk midjen min fra 79 cm. til 68 cm. Nå bruker jeg den ikke hver dag pga. latskap... Men prøver å bruke den 2- 3 kvelder i uka, skal bli flinkere igjen snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...