Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Har lyst til å prøve dette for å få vekk litt av magen og håndtakene. Jeg trener tre ganger i uken, men dette blir liksom ikke borte. Fungerer det?
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Dytter! Dette lurer jeg oså på. Min rockering ligger fremdeles i skapet da...tenker på å ta den frem;)
LuksusLiv Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Ja, sammen med annen trening så funket det på kjærlighetshåndtakene mine.
elskerlivet Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Åh ja, både cm og kilo er borte og bilringen snaaaart borte
LilleBille:') Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Funker som bare det! Kjempebra. Kjenner fler som har fått mega resultater av og bruke det.. Men selv har jeg ikke tatt frem min.. Latskap.. Det går jo ikke an og punktforbrenne, Men det hjelper veldig på blodsirkulasjonen i midje-området, som gjør at kroppen lettere kvitter seg med avfallsstoffer og fett som ligger lagret.
Gråsonen Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Funket veldig bra på mine "love handles" 3 mnd og magen var betydelig forbedret!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Hvor ofte og hvor lenge av gangen bruker dere den da?
LilleBille:') Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 De jeg kjenner bruker den kun 10 min hver dag. 5 minutter hver vei
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Anbefaler deg å lese litt her http://iform.nu/sear...ckering&start=0 Funker absolutt, jeg gikk inn 4-5 cm rundt magen
LuksusLiv Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 20 minutter 4 -5 dager i uka. Forran tvn.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har jo trent og slanket meg litt ved siden av, men er sikker på at rokkeringen har gjort mye av jobben rundt midjen. Jeg gikk ned ca. 8 kilo på et par mnd. i fjor. Jeg går over alt, utenom det trener jeg ikke. Bare rokkeringen. Jeg brukte den 20 min. hver kveld, 5 dager i uka. På de ukene gikk midjen min fra 79 cm. til 68 cm. Nå bruker jeg den ikke hver dag pga. latskap... Men prøver å bruke den 2- 3 kvelder i uka, skal bli flinkere igjen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå