Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Hatt mye vonde kraftige kynnere de siste dagene. Idag har jeg i tillegg hatt nedpress. De er så kraftige at jeg bur andpusten når de er ferdige... Jeg er bare i uke 30 ennå så er litt tidlig å føde:/ Vet at mye kynnere er vanlig men bør jeg bekymre meg når jeg føler nedpress samtidig?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har hatt slike kynnere siden jeg var 14 uker. Er per i dag 50% sykemeldt grunnet smertefulle kynnere, men verken jordmor eller lege er bekymret for tidlig fødsel(er 25 uker). Snakk med jordmoren din om bekymringen din, mest sannsynlig vil hun si at det er helt ufarlig.
Plutselig_gravid Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Du trenger ikke bekymre deg, men du bør nevne det for jordmor neste gang du er på kontroll. Har du hyppige kynnere med vonde nedpress bør du bli undersøkt for å se at ikke det påvirker livmorhalsen. I to svangerskap har jeg hatt det slik som du. Ene gangen påvirket de livmorhalsen og førte til premature rier, den andre gangen var de bare vannvittig plagsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå