Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Og hva med de som jobber som assisterende butikksjef i matbutikk?
det er berre mordi Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Ser ikke ned på noen som jobber.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Nei det gjør jeg ikke! Det er et ærlig arbeid og pengene de tjener er like masse verd som de jeg tjener.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Nei, hvorfor skulle jeg det. Noen må da jobbe der også.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det? Om ingen hadde jobbet i matbutikk hadde jeg ikke hatt noe sted å handle Jobbet som ekstrahjelp i matbutikk da jeg var tenåring og det er ikke noe slaraffenliv akkurat...
mamma- Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Merkelig spørsmål.ser ikke ned på noen som jobber nei.
It's all about me Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Har selv jobbet mange år i matbutikk tidligere. Alt fra i kassen til ass.butikksjef. Så ser absolutt ikke ned på noen så lenge de går inn for å gjøre en god jobb. For jeg vet hvor tung jobben er til tider, hvor mye som skjer på en gang og hvor mye jobb som en som kunde ikke ser. Men de som derimot er sure, ikke gidder å hjelpe eller som tydelig kjeder vettet av seg der se suser rundt, de ser jeg litt ned på.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Nei, selvsagt ikke! Har en god venninne som jobbet mange år i matbutikk, både som vanlig "kassedame" og som butikksjef, og hun er et fantastisk menneske Men, som med mange andre yrker, så jeg jeg utrolig glad for at noen vil ha den jobben fordi det er et yrke jeg selv ikke ville trivdes med å ha.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Nei, kunne ikke ha tenkt meg en slik jobb selv, men glad andre har den jobben.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Nei, selvsagt ikke. Ser ikke ned på noen som tjener ærlige penger (eller som mottar trygd med god grunn). Men jeg synes litt synd på dem, for har selv hatt en slik jobb i studietiden, og det var sjeledrepende kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå