Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 en herrehånd med et lite foster i. Også står det mobilopplastninger. Hvis det er ekte så gjør man bare ikke slikt, ikke hvis det er falskt heller for å si det sånn. Hvis det er noe sånn mot abort propaganda, så gjøres det på helt feil måte. Jeg ble helt uvel av å se på det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Huff, så ekkelt :-(! Skjønner godt du blir uvel, jeg kjenner på det samme. Meeeen: tviler vel egentlig ganske sterkt på at det er ekte. Når det gjelder mobilopplastningen, så har mannen sikkert tatt bilde av et bilde med mobilen sin, lagt over på FB, slik at det virker som "ekte" mobilopplastning. Jeg er forøvrig helt enig med deg i at slik propaganda utøves på feil måte, men det er vel nettopp derfor det er det det er: propaganda. Husker selv da jeg var i starten av svangerskapet, og googlet den og den uka jeg var kommet i for å se bilder, så dukket det opp MANGE "abort-bilder". IKKE det jeg var ute for å se, for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Ja, det er nok ikke ekte. Men ser virkelig ikke poenget med å legge ut slike bilder. Det er rett og slett horribelt og ikke noe man har lyst til å få slengt i ansiktet når man logger seg inn på FB. Det er greit at man er i mot abort, men det bildet er virkelig for drøyt altså! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå