Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Vet at det er max 100 ml og at det må ligge i en gjennomsiktig plastpose, men kan jeg ha med ubegrenset med slike små beholdere med krem, såpe etc så lenge det er plass i en slik pose? Skal ut å reise i morgen og har lagt en liten tannkrem, en deodorant, en lippbalm, en liten krukke med ansiktskrem, to små tuber bodylotion og en liten flaske med såpe i en slik pose. Mannen min mente på at det kanskje var for mye tilsammen, men jeg får fint lukket igjen posen. Noen som vet? Og ikke tror... Vil helst slippe å kaste noe av det!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Det er max 1 liter veske og den må passe inne i posen. Hver enkelt beholder kan være max 100 ml.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Mener det er 100 ml.. ? 100 ml totalt mener du? Hi
Mandalas Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Dette MÅ man vel finne svar pÅ pÅ flyplassers nettside?
2 hjertegull :) Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Du kan ha med deg 10 beholdere som hver ikke kan være på mer enn 100 ml. Dersom beholderen er større får du ikke ta den med deg, selv om væskenivået er under 100 ml. Beholderne dine skal passe i en pose på 1 liter, men dette praktiseres ikke like strengt overalt.. Posen skal legges fram, og vises vekterne.. hilsen en x-tyttebærpoliti (les: securitas)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå