Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Hva slags konsekvenser hadde barnet ditt fått?
Gjest Heartbroken Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Det spørs jo litt på alder og interesser, men at det hadde blitt alvorlige konsekvenser er helt sikkert. I første omgang måtte h*n møtt sitt offer og forklart tankene sine og hvorfor h*n følte at h*n var i sin rett til å plage et annet menneske. Dette hadde vært uansett alder. Så hadde h*n mistet goder som telefon, pc og spill såpass lenge at h*n aldri hadde glemt det. Det hadde ikke blitt tatt lett på!
C.L.H85 Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Hadde blitt fly forbanna, lei meg og skuffet.... Hadde vel ikke slengt ungen vegge mellom, men ville absolutt tatt tak i det. Ville ha oppsøkt foreldrene til den som eventuelt ble mobbet og skolen, slik at vi kan finne en løsning sammen. Ville også finne ut HVORFOR min unge mobber... Ofte har jo mobberen dårlig selvtillit selv eller at det er mye press i skolemiljøet... Ville ikke kommet med "barn er barn" kommentaren ihvertfall. Her måtte ting skje og det raskt. Håper virkelig ikke ungen min blir en mobber, eller blir mobbet. Off...
*Lissi* Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Det spørs jo litt på alder og interesser, men at det hadde blitt alvorlige konsekvenser er helt sikkert. I første omgang måtte h*n møtt sitt offer og forklart tankene sine og hvorfor h*n følte at h*n var i sin rett til å plage et annet menneske. Dette hadde vært uansett alder. Så hadde h*n mistet goder som telefon, pc og spill såpass lenge at h*n aldri hadde glemt det. Det hadde ikke blitt tatt lett på! Signerer denne! Jeg hadde blitt rasende! Tror jeg hadde følt jeg hadde sviktet fullstendig som mor. Har som sagt litt med alder å gjøre også...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Ett stort barn hadde jeg fortalt at h/n for all del må slutte med en eneste gang fordi h/n risikerer å ødelegge en annen person for resten av livet. Det er ikke noe man vil ha på samvittigheten. Jeg hadde også truet med å flytte til et annet sted (et kjipt et) om det ikke ble slutt på det umiddelbart. Hadde også vurdert en eller annen form for kontakt med mobber, mobbeofferet og dens familie. Men der måtte jeg tenkt nøyere på det meste rundt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå